Nytt i lacklådan: Glitter Goblin

Alltså fråga mig inte vad jag tänkte när jag klickade hem detta från eBay. Ibland får jag någon slags flipp, totalförälskar mig i något lack jag har sett hos en nagelbloggare och så vips så ryckte det i klickfingret. Det är tur att det inte är så dyrt på ebay, 43 kronor gav jag inklusive frakt för Glitter Goblin från China Glaze's halloween-kollektion. 
 
Glitter Goblin är ett glitterlack med orange, kopparfärgat och holografiskt/prismatiskt glitter i klar bas. Det täckte fint på egen hand på tre lager, men jag testlackade bara en nagel så jag tänkte att jag skulle vänta med en hel NOTD tills det är lite roligare ljus utomhus så att ni också kan beskåda hela härligheten i sin rätta form. Jag tror detta kan bli läckert ovanpå svart, lila eller kopparfärgat lack också!

Kommentarer:

1 Linda:

Såå sjukt snyggt!! Gud vad sugen jag blev på detta nu då :) du måste göra en NOTD med detta snart :)

Svar: Absolut!
Anna

2 Pamsan:

Jag är så sugen på att klicka hem det här...också. Hoppas på en NOTD inom kort. :)

Svar: Det kommer, jobbhelgen ska bara överstås så det kommer nog upp något i början av nästa vecka :)
Anna

3 Nailtastic:

Är vansinnigt sugen på detta, får se om jag klickar hem det snart.

Svar: Jag kunde inte motstå iallafall!
Anna

4 Tyrannika:

haha vilket underbart namn! gillar inte glitterlack för de är så jävla att få av men det här namnet skapar ha-begär ;)

5 Tyrannika:

hmm borde ju inte svära förstås men menade att skriva "jävliga att få av"...

Svar: Äsch, nog får man svära ibland. Jag svär som en sjöman så jag tror jag överlever ;)
Anna

6 Aidas Make Up:

Längtar tills NOTD, den ser superläcker ut!

Svar: Jag har aldrig skådat något liknande, det är verkligen hur udda som helst. Och jag gillar ju udda.. :p
Anna

7 delinda:

ser jättesnyggt ut!

Svar: Vi får se hur det blir på naglarna!
Anna

8 Sminkan:

Hmmm... nej, jag tror inte det här hamnar hos mig. Men jag ser gärna en notd som övertygar mig om motsatsen. :D

Svar: Det kommer ;-)
Anna

Kommentera här: