NOTD - Mavala "Roma"

 
För ett tag sedan fick jag en liten låda med prover hemskickat från webbshoppen Beauti, och är nu i full gång med att testa produkterna. Först ut blir nog det som är allra lättast att testa, ett fint rött nagellack från Mavala som är perfekt till hösten. Härligt mellanrött, inte för mörkt men heller inte för ljust så att den härliga vampiga looken blir totalt borttappat. Torkade fort, fin glans, inga klagomål utöver att det var lite rinnigt i konsistensen. Jag har två lager på bilderna men jag tror faktiskt att ett ville vara nog, det var bara jag som var lite petig idag!
 
Vilket är erat absoluta favoritlack i den röda kategorin? Jag gillar Jag-u-are från Essie och Isadora's Latina Red!

Kommentarer:

1 Michan- Beauty by M:

China glaze- Ruby Pumps :) Så himla fint :)

Svar: Det har jag också hört ska vara sjukt fint :)
Anna

2 kerstin:

Tokfint!

Jag-u-are, Latina Red och Red Alert (också Isadora) är favoriter här också!

Svar: Red alert tror jag inte att jag har testat faktiskt!
Anna

3 Sminkan:

Fina bilder på ett fint lack! Väldigt klassiskt och snyggt!

Svar: Tack :) Är glad över att bilderna blev bra, det är inte direkt det bästa ljuset till NOTD-fotografering nuförtiden
Anna

4 Johanna:

Isadoras Femme Fatale. Så vamp extra allt, älskart.

Svar: Ja! Det är verkligen vamp deluxe!
Anna

5 H:

A England - Perceval, lätt :) Fin din profilbild är!

Svar: Tack <3
Anna

6 Fröken Frodig:

China Glaze Hey Sailor är en favvo, cremig o retrosnygg.

Kommentera här: