NOTD - Isadora "Silk Road"(Jag dör så snyggt)

 
Världens finaste Kerstin (Eller Skimmerskuggan som ni känner henne som) skickade världens finaste födelsedagspresent till mig, med Oasis och Silk Road från Isadora's nya nagellackskollektion. Jag har suktat efter Silk Road sen jag såg promobilderna och jag är absolut inte besviken. Det har ett så spännande djup med sin blåa bas och flerfärgat glitter/skimmer som ger det en så härlig struktur att jag inte kan slita blicken från naglarna. Totalt fantastiskt lack som bilderna ovan absolut inte gör rättvisa.

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Det ser jättesnyggt ut! Måste kika på det vid tillfälle. Synd att jag inte såg det igår när jag glodde på en massa IsaDora-lack :)

2 Linda:

Ser super fint ut. Har det hemma men har inte kommit mig för att lacka med det än.

3 josefina:

Såg jätte snyggt ut det där ska man nog köpa, nästa gång man går till stan :)

4 Ninni:

Ljuvligt, så gulligt av Kerstin! Jag köpte några av IsaDoras senaste lack igår, ska fota och lägga upp dem i bloggen - de är helt ljuvliga.

Svar: JA! Hon är så himla gullig :) Lacken är ju så fantastiska.
Anna

5 Rebecca:

Ångrar mig lite nu att jag inte köpte det när jag shoppade på mig från jewels of the orient lack i helgen- det blev ancient ruby, black amethyst och night flight istället. Kanske får köpa till ett silk road också :)

6 kerstin:

Mycket vackert på! Jag måste hugga in på mitt exemplar snart också :)

Kommentera här: