NOTD - Isadora "Oasis"

 
 
 
Ahhhh, my precious! Oasis från Isadora's höstlack-kollektion är bara to-die-for. Silk Road är fortfarande min favorit, men detta var verkligen överraskande tjusigt. Jag tänkte "Meh" när jag började lacka men när jag väl hade lackat klart var det som att en fe hade kommit och trollat med naglarna. Oasis har vid första anblick en brun bas med guldigt glitter, men väl på naglarna (och speciellt i solen) framträder det ett blått glitter, ett grönt glitter och ett turkost glitter. Så sjukt snyggt! Kolla bara in närbilden, speciellt den suddiga nageln. Där kommer glittret verkligen fram!

Kommentarer:

1 Ninni:

Alltså de där IsaDora-lacken... de är så himla underbara! Kan mäta sig med vilka dyra lack som helst.

Svar: Jag gillar ju fortfarande inte borsten, men dom har gjort så många fina färger på sista tiden!
Anna

2 Linda:

Sååå snyggt! Känns nästan snyggare än Chanels graphite, nästan... :)

Svar: Graphite gillade jag inte så himla mycket, tyckte det var lite "platt"!
Anna

3 Eva på IsaDora:

Åh, vilka fina bilder du fått till! KUL att du gillar Oasis. Får vi lov att låna bilderna till våra sociala medier? (Länkar förstås till din blogg). /Eva

Svar: Det får ni absolut!
Anna

4 kerstin:

Galet fint! Jag måste lacka med mitt också snart :)

Svar: Jaa, har du inte gjort det ännu? Det är fab!
Anna

Kommentera här: