NOTD - Essie "Miss Fancy Pants" med lite bling!

 
Jag kände för något lite mer nedtonat så jag plockade fram Essie's "Miss Fancy Pants" från höstkollektionen. Ett fint greige-aktigt lack, mjukt och väldigt "work appropriate". Men ni känner väl mig, det där med nedtonat håller ungefär 10 minuter innan jag vill ha något mer så jag blingade upp ringfingret med ett nagelglitter från Gosh som har legat i min "att testa" låda sedan jul. Mycket omständigt, glitter överallt! Jag gillade det bättre utan tror jag. 

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Jag gillar kontrasten mellan det lågmälda essie o glittret jag. Oväntat o kul :)

Svar: Tror det skulle vara lättare med ett vanligt glitterlack dock!
Anna

2 Cactus:

Snygga färger ihop! Men det låter onödigt komplicerat med löst glitter när man kan få samma effekt med ett glitterlack :p

Svar: Jag tror precis det är orsaken till att denna lilla glitterbytta legat i lådan sedan jul :p Det är allt för omständigt.
Anna

Kommentera här: