NOTD - China Glaze "Glitter Goblin"

 
Glitter Goblin från China Glaze är så himla konstigt och udda tycker jag, ett koppar/silvrigt/holografiskt glitter i klar bas. Det är så himla fulsnyggt, helt up my alley! På bilderna har jag tre lager lack och upplevde att det var ojämnt innan det tredje lagret, och att det hade en tendens till att bli fläckigt. Jag vill testa ovanpå ett svart lack.. Eller som en gradient på tipparna, det tror jag skulle bli himla tjusigt! 
 
Vad tycker ni? Fult, snyggt eller bara konstigt?

Kommentarer:

1 kerstin:

Jag gillar! Men jag tror att det är snyggast över annat lack, kanske svart som du föreslår, eller rött.

Svar: Rött hade jag inte ens tänkt på, det kan nog bli mycket fint!
Anna

2 Amanda :

Hur snyggt som helst!

Svar: Fint och väldigt udda!
Anna

3 josefina:

såg riktigt häftigt ut!

Svar: Det är verkligen något lite utöver det sedvanliga :)
Anna

4 Rebecca:

Jag tycker bara det är snyggt jag :)

Svar: Svart men lite svårt ;) Men vad vet jag..
Anna

5 Linda:

Åh så snyggt :) tror att det är skit fint över ett svart lack, eller svart med detta som gradient :)

Svar: Över lila tror jag det blir urläckert! Svart också :)
Anna

6 Kajalpennan:

Jag tycker att det är jättesnyggt. Påminner mig mycket om en av mina favoriter, ChG Mahoganie

Svar: Det har du rätt i, dom kanske är systerlack :)
Anna

7 roxcat:

Jag tror det skulle bli riktigt snyggt som en gradient över ett annat lack!

Svar: Kanske över lila... hmmmm!
Anna

Kommentera här: