NOTD - China Glaze "Glitter All The Way" (Seriöst...!)

 
Normalt ligger nya lack och gottar sig i min "otestat" låda ett tag innan det är deras tur att bli testade, men när Glitter all the way från China Glazes julkollektion dök upp i min brevlåda för ungefär en halvtimme sen slog det slint i huvudet. Det skulle testas, och det skulle testas NU! Jag tackar vädergudarna för solsken, första bilden är i skugga utomhus, andra bilden i direkt solsken och den tredje bilden är en mobilbild. 
 
Glitter all the way är precis som namnet antyder ett glitterlack extravaganza med lila, magenta, blå, gröna och guldfärgade glitterkorn i vad jag uppfattar som en helt genomskinlig bas. På bilderna har jag två tjocka lager som torkade väldigt snabbt, men rätt knottrigt. Detta kommer bli ett helvete att få av igen, men jag bryr mig inte alls just nu, för det är så jäkla snyggt!

Kommentarer:

1 Pamsan:

Känns gött att detta är på väg hem till mig. :) Ser härligt ut.

Svar: Ohh blir spännande att se din NOTD!
Anna

2 Caroline:

Det här MÅSTE jag ha!

Svar: Jaaaaa! :D Jag kan bara hålla med, du måste!
Anna

3 Tina (Beleza):

Wow här snackar vi clown-kräks på en helt fab nivå. Ser jättehärligt ut. :)

Svar: Sofistikerad clownspya? ;)
Anna

4 kerstin:

Så himla härligt! Ett riktigt gladlack :)

Svar: Ja! Det piggar minsann upp humöret :) Och inte bara på mig, flera folk kommenterade på detta och tyckte det var läckert.
Anna

5 Camilla:

Wow! Gud, vad snyggt!

Svar: Jag är totalt enig!
Anna

6 Linda:

Såå snyggt!! Jag som annars inte gillar glitter men Gud vad snyggt det va :)

Svar: Inte gilla glitter?! Men Linda! Det är ju så fantastiskt tycker jag, piggar alltid upp. Men såklart, är man inget fan av själva borttagningsprocessen så kanske det inte är så himla kul ändå!
Anna

7 Linnea - Makeup for Dummies:

Har sett kollektionen och till och med jag som inte är särskilt intresserad av nagellack blev helt tokig! :-)

Svar: Eller hur! Jag kan tänka mig ett gäng till faktiskt :)
Anna

8 Sminkan:

Jag har också beställt den! :D

Svar: Wohoo! Ser fram emot en NOTD hos dig :D
Anna

9 Omygloss:

Åh herregud, dreggel här borta vill jag lova! Lycka till att få bort det :)

Svar: Det gick, med näppe ;)
Anna

10 Sara:

Åh, så himla fint. Men glitterlack är det värsta att få bort, suck!

Svar: Det är därför jag älskar Peel-off baslack till glitterlack :p
Anna

11 Frida Skoglund:

Ohhh!! Måste ha detta, typ nu! Eller helst igår. ;)

Svar: Precis så kände jag när jag såg promobildenra :p
Anna

12 roxcat:

Åh vilken härlig glitterbomb!

Svar: Och kameran lyckades liksom inte fånga riktigt helt hur galet blingigt det är!
Anna

Kommentera här: