Höstnyheter från Maybelline!

 
Förra veckan dök det upp ett gigantiskt paket fullproppat med höstnyheter från Maybelline. I paketet fanns det några av dom nya Colorama-lacken som jag faktiskt aldrig har testat förut, och det fanns även ett gäng Color Tattoos (Som jag just har recenserat) i sex färger. Maybelline's BB-cream släpptes för ett par månader sedan och jag har redan hunnit testa den ett par gånger, en utförlig recension kommer dock senare för er som är nyfikna.
 
Dream Smooth Primer är en ansiktsprimer som sägs ska utjämna huden och ge annat smink en bra bas att fästa i. Det släpps ögonbrynspennor (Som jag faktiskt aldrig sett förut) i tre nyanser, den ljusaste ser ut att passa mig perfekt. Master Smoky pen är en jumbopenna som sägs ska vara perfekt om man vill få till tjusiga smoky eyes, och det ska testas såklart. Mascaran Falsies Feather Look har jag inte testat förut, så det ska bli spännande. Borsten är lite udda och sitter väldigt "löst" och är väldigt rörlig. 
 
 
Jag har minsann massor att stå i nu, vad vill ni se först? Jag är väldigt sugen på att testa dom nya Color Tattoo färgerna så det kommer troligen en lite närmare titt på dessa med swatches och närbilder osv!

Kommentarer:

1 kerstin:

Många fina grejer! Jag börjar bli väldigt sugen på Color Tattoo-skuggorna!

2 Omygloss:

Color tattoo!!

3 Linda:

Åh så kul med nyheter :D
Jag är nog mest nyfiken på color tattoosen och nagellacken :)

Svar: Det är noterat!
Anna

Kommentera här: