FOTD - Instagrammin'

 
 
Hej godingar, jag tänkte bara bjuda lite på Torsdagens FOTD. Jag har pluggat, skrivit uppsats och i total panik lämnat lägenheten och gått och fönstershoppat för att undvika att bli totalt galen p.g.a tidigare nämnda uppsats(Och då känns det lite extra roligt att vara lite piffig). Såhär på kvällskvisten har jag även testat Isadora's nya lila hårmascara, det blev rätt fint tyckte jag men mitt hår kändes väldigt torrt. Ska testat lite mer och återkommer med en recension!
 
Produkter:
Oriflame Everlasting Foundation - Porcelain
E.L.F HD Powder
Benefit Highbeam
MAC Blush - Supercontinental
Too Faced Shadow Insurance
MAC E/S Omega & Shroom
Estee Lauder Eye Brow duo - Soft Blonde
E.L.F Mineral Lipstick - Runway Pink
Max Factor Kohl Pencil

Kommentarer:

1 kerstin:

Finfint med hårmaskaran på dig! Jag har experimenterat loss lite, men har svårt att få dem att funka. Ska försöka lyckas fota lite också endera dagen :)

Svar: På mig ser det inte klokt ut om jag har nersläppt hår men om jag har det uppsatt såhär så blev det lite roligare!
Anna

2 Ulrika:

Åh vad fint! Får vi låna bilderna och blogga?

Svar: Absolut!
Anna

3 Ninni:

Vilka rådjursögon du har, så himla fina!

4 EllenF:

Älskar sådana lösa hårknutar, jättefint hår!

Svar: Tack! Det är ju så himla enkelt, återkommer alltid till såna här knutar :)
Anna

Kommentera här: