EOTD - Paradox

 
Jag tänkte att jag skulle visa en EOTD med Isadora's palett Paradox. Paletten är rätt glittrig och nog mer ägnad till kväll och party än dagtid, så jag tänkte att jag skulle se om jag kunde få till en sminkning som passade på jobb och skola också utan att bli för mycket bling!
 
Jag är väldigt förtjust i den mörkaste semi-matta skuggan i paletten, den är mycket fin utsuddad i globlinjen eller som eyeliner. Och förresten, gud vad jag har varit dålig med EOTD'er. Idag lämnar jag in en miniavhandling och det har tagit all min tid under dom senaste 10 veckorna. Nu ska jag bara upp och försvara den också!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Isadora Eyeshadow Quartet - Paradox
Sleek I-divine Palette - Mattes v2
Gosh Felt Tip Eyeliner - Black
Mac e/s Omega och Shroom
NYX Slide on Pencil - Pure White
Estee Lauder Brow Pencil - Soft Blonde

Kommentarer:

1 kerstin:

Ursnyggt!

Heja på med uppsatsen, det är så skönt när det är över :)

Svar: Ja verkligen! Nu ska dom bara läsa den, och så ska jag upp och försvara den antingen vecka 48 eller 49. Men nu är det gjort iallafall, skönt!
Anna

2 Linda:

Jätte fint :)
Lycka till med uppsatsen!

Svar: Tack! Kände mig lite extra fin :)
Anna

3 Ninni:

Mycket fint målat - jättesnyggt helt enkelt! Önskar också lycka till med avhandlingen! Kram!

Svar: Tusen tack :)
Anna

4 Bitte Gärd:

Du får så otroligt bra bilder! Det är en fröjd att titta på dina eotd!

Svar: Gud vad du är gullig, tack!
Anna

Kommentera här: