En liten update på Color Club Halo Hues 2012

Utöver att jag älskar Color Club's vanliga nagellack så är jag också en stor fan av holografiska lack, så nu när Color Club släpper en hel kollektion med 6 holografiska lack under namnet Halographic Hues är jag mer än pepp! Lacken kostar 10 dollar, rejält mycket dyrare än vanligt alltså! Color Club's pressrelease dök upp i min email så jag tänkte dela med mig av bilderna med er som också är holo-nördar! Efter många om och men och en gigantisk försening är det nu klart att lacken släpps den fjärde oktober, och jag förväntar mig att köpa en eller två av lacken på eBay(Köper nog ett till min bästa väninna också). Cloud Nine ser ut lite som Wild at heart(Som jag redan har) så jag tror jag skippar det, men Halo-graphic och Blue Heaven lockar mig väldigt mycket bägge två. Jag hoppas det dyker upp swatches på dom stora nagelbloggarna snart!
 
Är ni lika holofrälsta som jag är?
 
 Harp on it, Cloud Nine och Halo-graphic
Blue Heaven, Cherubic och Angel Kiss

Kommentarer:

1 Anonym:

Om jag är holofrälst?! You bet :)

Det ser verkligen underbara ut! Min enda önskan är att det ha de varit lite knalligre och mindre pastelliga. Jag vill nog avvakta tills jag ser den irl innan jag shoppar.

Svar: Fniss, klart du är anonyma Kerstin! :) Holofredagsgudinnan och allt! Dom ser minsann rätt pastelliga ut men dom få swatches jag har sett verkar dom lite mer knalliga, ser fram emot att se dom "IRL" på nagelbloggarna.
Anna

2 kerstin:

Oj, den anonyme är jag. Hur gick det till?!

3 Pamsan:

Oooh, spännande. De ser ju hemskt fina ut allihop.

Svar: Ja dom ser mycket vackra ut :)
Anna

4 Lela:

Är sugen på dem allihop men håller med Kerstin, hade önskat att det var lite mindre pastell.

5 Ninni:

Ljuvliga...

6 delinda:

Cloud Nine är ju ursnygg!

7 Ifrith:

Dom formligen skriker mitt namn! =)

Kommentera här: