China Glaze - Holiday Joy (Julen 2012)

Nu är jag kanske ute i god tid, men pressinfo och bilder för alla julkollektioner börjar strömma in i både brevlådan och i inboxen så jag tänkte att jag skulle visa er China Glaze's pressbilder på deras Julkollektion Holiday Joy. Om inte annat så kan man ju planera sina inköp, om man blir sugen på något! Kollektionen består av 12 lack, varav 7 är glitterlack extravaganza, 2 är skimmerlack och resterande 3 är krämlack. 
 
Kollektionen känns VÄLDIGT julig och inte alls spretig, även om det finns något för alla med både klassiska röda krämlack och totalgalna glitterlack. Mitt största must-have är glittergalningen "Glitter all the way" som ser totalt fantastisk ut på både promobilderna nedan och på dom få swatches jag har sett, jag behöver detta i mitt liv! Pizzazz ser inte fy skam ut det heller, och jag är också sugen på gröna Winter Holly.
 
Kollektionen släpps i USA i November och säkerligen ett par veckor efter här i Sverige om dom väljer att släppa den (Wicked-kollektionen släpps f.ex inte alls i Sverige). Ser ni några måsten?
 
Pizzazz, Glitter all the way och Glistening Snow
 
Angel Wings, Champagne Kisses och Pure Joy
 
Merry Berry, Winter Holly och Blue Bells Ring
 
Red Satin, Cranberry Splash och With Love

Kommentarer:

1 kerstin:

Jag har ju inte hunnit skriva om alla höstkollektioner än :)

Men detta var kul att se! Det röda med guld i känns extra juligt tycker jag.

Svar: Ja det känns verkligen juligt må man säga, jag gillar ju glitter så det här är helt min stil även om det kanske blir lite glitter overload.. :)
Anna

2 Lotta:

Kan absolut tänka mig allihop utom dom tre nedersta. Rött har jag redan, men speciellt dom tre översta och det glittriga röda får mig att dregla.

Svar: Rött har jag också i massor, så jag är inte heller riktigt sugen på dom. Men det är ju klassiskt så det är säkert många som gillar dom!
Anna

3 Emma:

De två översta glitterlack känns lite nya och de fina röda skimmerlacket i mitten på sista raden.

Svar: Dom känns väldigt udda tycker jag, har inte sett något liknande förut. :)
Anna

4 Lela:

Inne i ett stort glitterbehov just nu så jag kan tänka mig många av dem. Främst kanske Winter Holly:)

Svar: Winter holly känns lite klassiskt men med en twist, sånt är alltid kul :)
Anna

5 Dess/Drömteori:

tråkigt nog är det inget som verkligen skriker mitt namn...

Svar: Inte? Jag bara ska ha Glitter all the way, den ser totalfantastisk ut!
Anna

6 Rebecca:

Åh många godbitar ju!, Glitter all the way, Champagne kisses och Pure joy tycker jag är riktigt fina

Svar: Glitter all the way känns väldigt udda, ett måste för mig!
Anna

7 Sofie:

Blue Bells Ring blev jag rejält sugen på!

Svar: Den ser verkligen fin ut, lite sådär frostigt julig men på ett bra sätt :)
Anna

8 Wysteriia:

Åh finns flera jag skulle kunna tänka mig :D

Svar: Ditto!
Anna

9 Stephanie:

Pure joy och glitter all the way kommer nog att hitta hem till mig närmare jul :)

10 Aidas Make Up:

GE MIG ALLA GLITTERNAGELLACKEN INNAN JAG DÖÖÖÖÖR! Så nu mår jag lite bättre, var tvungen att få det ur mig.

Svar: Amen, jag vill ha dom också!
Anna

Kommentera här: