The Body Shop Cranberry Joy (Julen 2012)

 
En av årets Julserier från The Body Shop heter Cranberry Joy, och är precis som förra året inspirerad av härliga tranbär med en fruktig underton. I serien hittar vi bland annat Body Butter, rumspray, fast tvål, duschkräm, badsalt, "body polish", handkräm och en fin gåva med handtvål och handkräm i en fin hållare. Cranberry Joy är definitivt den serie som jag gillar mest, då den är både julig och lugnande i doften samtidigt som den är väldigt lättburen!
 
Jag har testat större delen av grejerna och kan rapportera att jag älskar både body butter och rumspray, och att dom andra produkterna verkar lovande dom också! Har ni testat någon av serierna? Vilka produkter är era favoriter?
 

Kommentarer:

1 vildblomma.blo.gg:

åh, bodyshop <3 haha.

Svar: Älskar bodyshop!
Anna

2 Linda:

Jag är sugen på Duschgelen och rumssprayen :)

Svar: Rumsprayen har jag köpt en backup av, haha! Jag älskar den :p Funkar även perfa som "parfym".. Drool!
Anna

Kommentera här: