Sephora Blueberry EDT

Nu när Sephora har öppnat i Sverige kanske det är på plats med en liten recension på en av Sephoras egna produkter(More to come!). Sephora Blueberry EDT är en parfym i ett avlångt glasrör, likt ett parfymprov i jumbosize. Just Blueberry påminner mig om ett gäng hårda blåbärskarameller som jag och min morfar köpte på en marknad uppe i min norrländska hemstad när jag var liten, så det är en rätt nostalgisk doft för mig. 
 
 
Håller absolut inte i evigheter på min hud, men jag gillar dessa små rör och skulle absolut kunna tänka mig att prova några av dom andra 13 dofterna. Utöver parfym finns det även matchande bodylotion, duschkräm och doftljus i Sephora Collection serien så om man har lust kan man gå all out och köra på samma, eller blanda ihop en kompott av dofter som matchar dagens humör.
 
För lite mer läsning om parfymtermer kan du klicka här!
 
Pris: 45 kr.
Finns hos: Sephora
Mängd: 7 ml
Finns i: 14 dofter

Kommentera här: