NOTD - Maybelline Colorama "Wine Shimmer"

 
Av alla Maybelline's höstnyheter så var det Colorama-lacket Wine Shimmer som lockade allra mest, så när solen äntligen kikade fram så såg jag det som ett tecken på att det äntligen var dags. Lacket i sig är så himla "juicy" med sin fina jellyformula, och jag kan inte annat än att tänka på gelehallon när jag har det på naglarna. I jellybasen hittar vi finmalet holografiskt microglitter som tyvärr inte syns lika mycket på naglarna som i flaskan, men som är så himla fint ändå (Speciellt om man vill vara lite klassisk men ändå känner sig som en rebell!). Två lager på bilderna och helt okej torktid. 

Kommentarer:

1 Linda:

Det ser ljusare ut på naglarna än det gör i flaskan.. Men himla fint ändå :)

Svar: Det är nog för att det är Jelly, dom brukar se lite mörkare ut men eftersom dom är så skira så blir dom så annorlunda på naglarna.
Anna

2 Michan- Beauty by M:

Det där har jag också,fast från gamla "versionen" Dvs MNY ;)
Himla fint,men jag använder alltid något lack under då jag inte gillar jelly. Älskar det prismatiska glittret :)

Svar: Vad är dina favoritkombinationer? Kan det bli tjusigt ovanpå typ neonrosa tror du?
Anna

3 Emma / Nail Lacquer Love:

Väldigt fint. Jag är himla förtjust i jellies och speciellt såna här med lite glitter i.

Svar: Jag gillar också jellies, dom har en så fin mjuk finish :)
Anna

4 Ida:

Vad betyder NOTD?

Svar: Nails of the day!
Anna

5 Sofie:

Det såg ju rätt fint ut faktiskt! :)

Sv: Jaa, det är nog fasen det finaste lacket jag äger nu, haha! Kommer gråta blod när det tar slut! Sååå fint! :D

Svar: Det var oväntat fint faktiskt, kan nog bli tjusigt ovanpå ett knallrosa som ett effektlack också!
Anna

6 roxcat:

Det ser allt lite godisaktigt och mumsigt ut, jättesnyggt!

Svar: Gelehallon med glitter :) mums!
Anna

7 kajsa:

härlig färg :)

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: