NOTD - L'oreal Le Vernis Versaille "So Chic Fox"

 
I L'oreals "Le Vernis Versaille"-kollektion kommer So Chic Fox (Vilket namn förresten...) som är ett väldigt varmt kamel-färgat krämlack. Formulan i sig är bra, och flyter ut helt okej på naglarna utan bubblor eller andra skavanker. Färgen är inte riktigt min stil, då den skär sig lite mot min hudfärg. Hade den varit ännu mer rödtonat eller mer kall i tonen hade jag nog gillat den bättre men detta mellanting a la "Sjuk kamel" är inte alls min grej! Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Ninni:

Håller med, inte min färg heller. Men annars älskar jag L'Oreals lack.

Svar: Jag också, är impad av dom andra som jag snabbtestade!
Anna

2 Emma / Nail Lacquer Love:

Nja, det här lacket är verkligen inte min grej. Bruna lack är svår burna och inget jag brukar använda.

Svar: Speciellt när det har en såhär varm underton.. :(
Anna

3 Linda:

Just denna färgen kändes inte så spännande, känns som en väldigt svår färg som kan vara fulsnygg, om den går ihop med hudtonen vill säga..

Svar: Väldigt väldigt svår, jag älskar ju fulsnyggt men denna fångade inte mitt intresse alls. Men jag har snabbtestat några av dom andra färgerna från kollektionen och dom är mycket fina! Speciellt det regnblågrå lacket, ett lager!!
Anna

4 william:

fint:D

Svar: Tack!
Anna

5 Sminkan:

nej, jag trodde den skulle vara snyggare faktiskt.

Svar: Samma här, men den känns så mesig och... konstig på något sätt. Ingen hit på mina händer iallafall!
Anna

6 emelie:

fin färg!

Svar: Inte min grej, men på rätt händer passar den säkert finemang! :)
Anna

7 DIANA ÖSTERBERG:

Snygg färg =)

Svar: Inte riktigt min kopp te men har man en annan hudton kan det nog passa bättre :)
Anna

8 Emelie FOTO:

ååh vad kul att jag hittade hit till din skönhets blogg!!! :)

Svar: Åh vad kul! :)
Anna

Kommentera här: