NOTD - L'oreal Le Vernis Versaille "Rose Cashmere"

 
Jag betar mit igenom L'oreals höstkollektion och denna gång föll turen på Rose Cashmere. Färgen är allt annat än uppseendeväckande utan är en fin neutral gammelrosa med trevlig glans. Skönt dom dagar när man liksom bara vill vara lite sofistikerad, polerad och ha något neutralt på klorna, men det är ingenting för dom som är färgoholics och har behov för knalligare lack. Två tunna lager på bilderna, inget att klaga över alls faktiskt! Första bilden är tagen i sol, andra bilden i dagsljus.
 
Dagens bilder blev inte lika bra som dom brukar, för normalt kilar jag bara utanför ytterdörren för att ta bilder i bättre ljus men idag stod det en ung kille på en stege och hamrade i något och jag blev helt plötsligt lite för blyg för att ställa mig framför honom och fota naglar... Ni nöjer er med dessa hoppas jag! ;-)

Kommentarer:

1 Emma / Nail Lacquer Love:

Inget unikt, men den är fin.

Svar: Håller med, verkligen "neutralt"!
Anna

2 Ninni:

Brukar inte gilla sånna färger, men denna nyans är ju riktigt fin!

Svar: Väldigt ljuv och lugn färg, fin dom dagar man har lust till just det :)
Anna

3 Ann-Sofie:

En skön gammelrosa! Snygg!

Svar: Helt klart!
Anna

Kommentera här: