Mac Lipstick - Innocence och Extra-dimension eyeshadow Evening Grey

Nu har Mac's julkollektion Glamour Daze och övriga julprodukter varit ute i butik ett bra tag, så utöver läppstiftet Beauty som jag har visat tidigare så tänkte jag visa två andra produkter från kollektionen. Läppstiftet Innocence är ett ljust läppstift i en ljus korall/persiko-ton med lätt frostigt skimmer som drar mot guld. Sitter fint på läpparna men efter jag har använt det löpande under en hel dag känns läpparna en aning torra. Älskar detta till min hudton, det är verkligen smickrande för oss blekfisar och passar fint till både enkel och lite mörkare ögonmakeup!
 
Den produkt som jag var mest pepp på att se i mitt utskick var Extra-dimension skuggan Evening Grey som är en vacker silvrig stålgrå skugga med lite kallare bruna undertoner. Orsaken till att jag var mest intresserad av dessa skuggor är helt enkelt för att jag är en sucker för produkter med fina mönster, fina dosor eller ja.. fina produkter helt allmänt faktiskt. Det var som en kniv i hjärtat när jag stack en borste ner i skuggan för att testa den, men den är så fin på att jag kan glömma det. Jag får helt enkelt låta ett hörn vara orört så att jag kan ha min kaka och äta den samtidigt!
 

Kommentarer:

1 kerstin:

Aj, aj så fina, särskilt stiftet. Plånboken blir alldeles ledsen :)

Svar: Det blir min plånbok också. nu vill jag ha fler färger på skuggorna :p
Anna

2 Andrea:

Åh, en silver med lite varmare ton! :D

Svar: Ja! Den är så fin och lite udda :) Jag har iallafall ingenting liknande.
Anna

3 Ninni:

Urfina grejor!

Svar: Det är dom verkligen!
Anna

4 Lina:

Läppstiftet ser otroligt snyggt ut!

Svar: Det är jättefint om än lite somrigt!
Anna

5 Beatrice:

Sjukt fin färg på läppstiftet!

Svar: Lite mer vår/sommar än vinter skulle jag säga, men fint ändå :)
Anna

6 Kajalpennan :

Oh, jag skuggan var fantastisk. Måste kolla om kicks har kvar den

Svar: Den är himla tjusig, trodde den skulle vara väldigt silver men det är den absolut inte.
Anna

7 Lotta:

Vilken läcker skugga! Vill ha!

Svar: Jag vill ha fler! :p Tror jag fått blodad tand..
Anna

8 My nail polish online:

Skuggan var väldigt fin!

Svar: Visst är den tjusig, lite udda sådär med dom bruna undertonerna :)
Anna

Kommentera här: