Fruit Gorilla & Friends - Orange Kiss läppbalsam

Vintern är ett faktum, och jag har spritt läppbalsam i hemmets alla vrår. Det jag har använt mest på sista tiden förutom min älskade Försvarets Hudsalva är Gorilla Fruit & Friends läppbalsam i doften Orange Kiss som doftar så himla härligt! Själva läppbalsamet är rätt hårt i konsistensen, men värms av hudens värme när man drar fingret över det. Känns mjukt och fint på läpparna, innehåller mjukgörande sheasmör och är till största del gjord på naturliga ingredienser. Gillar! Fruit Gorilla & Friends adopterar en föräldralös gorilla för varje 1000 produkter som säljs, fin ide tycker jag. Plus, hur söt är inte den lilla burken på en skala..
 
Pris: 69 kr.
Finns hos: Beauti.se, Eleven.se
Mängd: 15 g.
Mitt betyg: 4/5. 

Kommentarer:

1 Ninni:

Mitt Gorilla-balm är jättegrynigt, är ditt det? Gillar inte mitt något vidare bara därför.

Svar: Hmmm nej, mitt är lite hårt men absolut inte grynigt :o Det smälter utan problem när jag tar upp produkt med fingret.
Anna

Kommentera här: