EOTD - Glitz and glam

 
Tråkiga gråa hösteftermiddagar brukar jag ta mig tid till att bara sitta ner och skapa något färgglatt och glammigt. Gårdagen bjöd inte på så himla mycket spännande aktiviteter så det var just det jag gjorde! Jag bestämde mig för att jag skulle använda orange och turkost, två färger som jag tycker är sjukt svårt att jobba med ihop. Det blev en cutcrease med den orangea tonat uppåt och en silvrig kajal under ögat med en glitterliner ovanpå. Snyggt! Nästa festsminkning blir helt klart denna, blir läckert med lösfransar till också!
 
Idag ska jag på utbildning med jobbet, det kommer representanter från L'oreal/Maybelline och Nivea och berättar om nyheter. Sjukt pepp!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Maybelline Color Tattoo Infinite White
Gosh Extreme art eye liner 19 (Silverglitter)
Estee Lauder Automatic Brow Pencil Duo - Soft Blonde
Gosh Intense Eye liner pen - 01 Black
Manlypaletten (Orange)
Makeupstore Microshadow Boarding
Miyo Big Fat Lashes mascara
Nyx Slide On Pencil - Pure White
L'oreal Touche Magique Concealer D1-2
Jordana Eyeliner - Silver
Mac E/S Shroom (Highlighter)

Kommentarer:

1 kerstin:

Helt fantastiskt fint!

Svar: Tack :) Det var skönt med lite färg..
Anna

2 Omygloss:

Skitsnyggt! Och snygga bryn!

Svar: Tack! Dom lever sitt eget liv för det mesta så jag är glad för att dom ser snygga ut ;)
Anna

3 Sara / Prettypolish:

Så otroligt snyggt! Gillar kontrasten :)

4 Stephanie :

SNYGGT! Ska lätt göra något liknande på fredag!

5 - behuy -:

snyggt! :) hoppas du får en bra dag!

Svar: Tack, och detsamma :)
Anna

6 Emelie - Emelies Christmas:

Snyggt!

Svar: Tack!
Anna

7 Sminkan:

Snyggt! Vilka härliga färger!

Svar: Tack! Mer färg åt folket, som jag alltid säger :)
Anna

8 Blowfish:

Riktigt snyggt :) Blir sugen på att testa

Kommentera här: