EOTD - Abstract

 
Satt återigen och lekte med nya produkter igår, och resultatet har ni ovan. Jag hade den gula skuggan i L'oreals fina S3-kvartett som utgångspunkt och så blev det totalfeta eyeliners och härligt markerade bryn matchat till det. Inget man har om man ska ner och handla mat på ICA kanske, men det var en rolig look att skapa!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk
L'oreal Color Riche Quad - S3 Disco Smoking
Mac e/s - Omega
Sleek Makeup - I-divine palette - Acid (vit skugga)
Makeupstore Cake Eyeliner - Black
E.L.F Eyebrow Kit - Light
L'oreal Lash Architect 4d Mascara
Mac e/s Shroom - Highlighter

Kommentarer:

1 kerstin:

Ursnyggt! Den gula skuggan ser väldigt härlig ut!

Svar: Som smör! Den är väldigt olik många andra gula jag har testat, gult är normalt så himla svårt.
Anna

2 Ninni:

Som svalor är dina ögon! Nu var jag poetisk va? Det jag menar är att du är så himla duktig på att måla och väldigt konstnärlig! :-)

Svar: Himla poetisk tycker jag! :) Du är så gullig, jag är inte så konstnärlig i en traditionell mening men måla ögonen är jag bättre på! Men det kan man väl också vara lite konstnärlig med :-)
Anna

3 H:

Coolt!

Svar: Tack!
Anna

4 Aidas Make Up:

Jag äääääääääälskar denna sminkning, gorgoues!

Svar: Taack ! <3
Anna

5 Sminkan:

Läckert!

6 roxcat:

Så läcker eyeliner, och den gula skuggan är riktigt snygg!

Svar: Den var överraskande lätt att jobba med faktiskt, normalt är gult så sjukt jobbigt att jobba in i huden (Något med pigmenten). :)
Anna

Kommentera här: