China Glaze - Cirque Du Soleil, Worlds Away 3d

I December släpper China Glaze en ny kollektion i samarbete med Paramount Pictures och deras nya film Cirque Du Soleil Worlds away 3d. Kollektionen består av 12 lack, varav ett helt gäng är spännande glitterlack som jag tror kommer sälja som smör.
 
It's a Trap-eze! har en mjölkig bas och flerfärgat glitter, och påminner mig om en blandning av två Deborah Lippmann lack som jag suktat efter länge; Glitter in the air och Candy Shop.
 
Whirled away består av svart och vitt glitter i en klar bas. Glittret är i olika former och det är lite svårt att se på promobilderna, men vad jag kan se så finner vi både hex-glitter och string/bar-glitter i flaskan. Påminner väldigt mycket om Lynnderella's Connect the dots lack!
 
För att vara en vinterkollektion är den oväntat färgstark, men med Cirque Du Soleil som inspiration är det väl klart att färgerna går i helt andra toner än vinterns bruna och röda. För dom som är sugna finns lacken redan på eBay, Head2toe och Transdesign som är utländska sidor. Svenskt släppdatum har jag ingen information om. 
 
Whirled Away, Get Carried Away och Igniting Love
 
It's a Trap-eze!, Surreal Appeal och Escaping Reality
 
Bend Over Backwards, Running in circles och Def Defying
 
Creative Fantasy, Hanging in the Balance och Water you waiting for
 
OBS: Låna gärna bilderna, MEN kom ihåg att länka tillbaks till mitt inlägg och uppge källa!

Kommentarer:

1 Sofie:

Alltså, de två första ser ju helt fantastiska ut!
Vill haaaa! :D

Svar: Eller hur! Helt galet udda glitterlack, need! Men dom är säkert jättejobbiga att applicera :p
Anna

2 Nailtastic:

Alltså den här kollektionen ser så jäkla fin ut! Längtar tills den släpp!

Svar: Finns på Transdesign, head2toe och ebay redan!
Anna

3 Mrs Data:

Attans också. Vill ha allihop...

Svar: Jag blev också lite exhalterad må jag säga...
Anna

4 Ellet:

Är flaskorna fejk eller matta? Fick matt-vibbar av de enfärgade lackens flaskor. Och, Get Carried Away! Ge!

Svar: Promobilderna ser alltid ut så, tror det är krämlack men det kan lika gärna vara neonlack eller matta som du säger :)
Anna

5 roxcat:

Den här kollektionen måste spanas in! Get Carried Away blev jag väldigt nyfiken på =)

Svar: Jaaa samma här! Det verkar så tjusigt :)
Anna

6 Emma P:

Glittrena ser väldigt spännande ut, skulle helt klart kunna tänka mig dem...

Svar: Dom känns väldigt "Indie" även om resten av kollektionen är mer kommerciell, gillar nytänket!
Anna

7 Blowfish:

Jag blir sugen på 9 av lacken! Vilket man får plats med när man beställer från TD :D Så jag är nöjd! Men har köptstopp och ska därför försöka önska mig dessa i julklapp :)

Svar: Julklapp låter som en bra ide, jag kanske får göra detsamma ;)
Anna

8 Lela:

Är sugen på flera av dem, funderar på att lägga in dem i en beställning under kvällen.

Svar: Jag kommer beställa några från eBay iallafall, det är jag säker på!
Anna

9 Dess/Drömteori:

Vill ha samtliga glitter!

Svar: Då är vi två!
Anna

10 Wysteriia:

Vill ha alla med glitter....haha :D

Svar: Då är vi två!
Anna

Kommentera här: