Två år av skönhetsbloggande..

Bild: HEASH.

.. och två år av härlig kontakt och dialog med er urgulliga läsare. När jag började blogga var det inget jag hade tänkt skulle bli en så stor del av mitt liv, men med ett gediget skönhetsintresse är det klart att det blir en kul kreativ outlet att kunna inspirera, visa sminkningar och rekommendera (eller totaldissa) produkter. Det bästa av allt är ändå er läsare, era tankar och kommentarer och att ni visar sånt stort intresse. Precis som förra året vill jag också skicka en hälsning till er som läser i tysthet, även ni är guld värda. Under det kommande året kommer jag fortsätta som vanligt, men jag hoppas få ut fler tutorials och fler recensioner. May there be two more years!

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Grattis på dig, och må följande år bli ÄNNU bättre :D

2 Tove (Ytliga saker):

Gratulerar! Jag är en av dina lite nyare läsare, men jag är här för stanna. Hoppas du är det också :)

3 Pamsan:

Grattis! Hoppas du och din blogg får en fin födelsedag. :)

4 Viktoria:

Grattis till 2 år :) tack för en bra blogg :)

5 June:

Hipp Hipp Hurra!

Sv: Jag håller verkligen med, Blogspot är det sista jag vill ha. Kommentarsfunktionen är värdelös. Kanske ska kolla på Wordpress istället. Om man inte måste koda alltför mycket själv utan kan utgå från mallar som här?

6 Sara:

Grattisgrattis och heja dig och bloggen!

Jag hoppas vi får följa med dig mååånga år framöver :)

7 Ellet:

Grattis till två år :D

8 Lotta:

Försenat Grattis på 2-års Dagen!

9 Honi:

Tack allihop! Ni gör det hela så mycket roligare :)

10 Ylva / Euphoric Green:

Grattis i efterskott, du är grym!

Kommentera här: