Triss i korall från Isadora

Förra veckan dök det ju upp ett gäng paket och jag visade som snabbast vad som var i dom allihop. I ett av paketen var det en läpptrio från Isadora's nya sommarkollektion Papagayo, och jag vet att många av er gärna ville ha en lite närmare titt på just dessa produkter så jag tänkte att jag skulle skynda på swatchandet! Kollektionen består av två färger i läppgunkskategorin, denna i korall och en annan i rosa. Den koralliga läpptrion är fantastiskt färgstark och härlig, utan att vara så in-your-face och neoniga att man inte kan ha dom till vardags. Läppstiftet är mjukt och härligt, läppglanset är välpigmenterat och läpp-pennan är så hållbar att jag hade problem med att få bort färgen från armen efter swatchen nedan.. För mer information om kollektionen samt prisuppgifter m.m kan man klicka in sig här.
Har ni tänkt att shoppa Papagayo produkter, eller har ni kanske redan gjort det?



Läppstiftet Coral Glow, Läppglanset Coral Glow samt läpp-pennan Mandarine.

Kommentera här: