Tre paket med spännande innehåll

Tidigare idag dök min favorit-brevbärare upp med tre paket med produkter, rena rama julafton när allt kommer samtidigt. Jag har samlat allt i lådan ovanför och ser verkligen fram emot att testa järnet dom kommande dagarna! Ska vi kika närmare?
 
 
Först ut är ett pressutskick från Barnängen med bodylotion och duschgel från deras nya serie Lenande & Olja som innehåller Argan, Marula & Mandelolja som sägs hjälpa dom som har extra torr hud. Jag har provsniffat lite från flaskorna och gillar doften, får se vad jag tycker om produkterna i sig. Mer ingående om dessa kommer snarast möjligt.
 
 
Paket nummer två innehöll en läpptrio från Isadora's nya kollektion Papagayo som jag skrivit mer om här. Läppstiftet och glanset heter bägge två Coral Glow och läpp-pennan heter Mandarine. Är hur peppad som helst på att testa. Visste du att Isadora har giveaways varje vecka på Onsdag (Twitter) och Fredag (Facebook)? LOTD's och swatches är på G!
 
 
Paket nummer tre är ett pressutskick från Wet N Wild och deras nya vårprodukter, kul! Jag älskar ju budgetprodukter och gillar att jämföra hur dessa håller sig mot dom dyrare varianterna. Grejerna jag fick hem var Megashield Lip Color i färgerna Pink Slip och Salsa Lessons, en Mega Liner i den nya färgen Black Sparkle samt Megalast nagellack i färgen On a trip.

Kommentarer:

1 evelina ♥:

Hej, vill du bli intervjuad? kontakta mig på mailadressen som jag skicka med :D puss

2 Linda:

Så spännande med nya produkter :)

3 Ninni:

Man måste älska brevbärare!

4 Emilie:

Åh, jag har också fått hem barnängens produkter för testing, jag ser fram emot att se vad du tycker om dem! :) WetnWilds nya produkter är jag också sugen på att se mer av ^^

5 Honi:

Evelina: Skicka ett email till [email protected] med vad det rör sig om ! :-)



Linda: Absolut, det är alltid kul!



Ninni: Speciellt denna, han är så himla rolig :)



Emelie: Har testat lotionen än så länge och den känns väldigt lätt och trevlig samtidigt som den gör huden len tycker jag :-) Wet N Wild har några bra eyeliners så jag är sugen på att se hur denna beter sig!

Kommentera här: