Tävling: Vinn 2 Nyx Jumbo Eye Pencils! AVSLUTAD

För att fira att bloggen fyller två år tänkte jag att det skulle vara roligt med en tävling, och denna gång ligger två Jumbo Eye Pencil's från NYX Cosmetics i potten. Färgerna heter Black Bean samt Pots N Pans, en härligt matt svart färg samt en skimrande grå-silvrig färg, mycket fina bägge två.

Så vad ska man då göra för att vara med? Svara på frågorna nedan i kommentarsfältet (Eller via E-mail om du vill vara anonym, [email protected]).

1. Hur gammal är du?
2. Vilken stad kommer du från?
3. Hur hittade du till bloggen?

Tävlingen avslutas nästa Söndag den 27e Maj, klockan 18.00. Tävlingen är öppen för dom som bor i Sverige eller Danmark, eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

KOM IHÅG: Lämna en giltig e-mailadress i email-fältet, annars gills ditt bidrag inte. Vinnaren kontaktas via e-mail och jag behöver få ett svar inom 48 timmar, annars går vinsten vidare.

Kommentarer:

1 Klara Myrsell:

1. 12 år

2. Jag bori Kil, det ligger i Värmland strax utanför Karlstad

3. Jag hittade hit via blogg.se när du hade listat olika nagellack. Om jag ser något med nagellack går jag alltid in och kollar. Jag tyckte att din blogg verkade jättebra så jag la till den på min " blogglista" och sedan har jag läst den varje dag och jag tycker det är jätte bra så tack för alla tips och tack blogg.se som hade din blogg på förstasidan. Det jag tycker är allra bäst är när du tipsar om olika nagellack .

2 cecilia dijkstra:

1, Jag är 16. 2, Jag bor i Arvika. (Ligger i Värmland) 3, Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade till bloggen men jag tror det var när jag googlade något skönhetsrelaterat och din blogg kom upp! :)

3 Michan- Beauty by M:

Jag är 21 och kommer från Karlstad.

Jag minns att jag hittade hit genom en länk från en annan blogg,minns dock inte vilken.

För en skönhetsnörd och bloggkollega som jag är din blogg ett måste :)

4 Johanna K:

1. 19 år.

2. Vingåker.

3. Genom ett "Länk-kärlek-inlägg" på någon skönhetsblogg. Följer en hel drös, sisådär 100 stycken från hela världen. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken av dessa beauty-bloggar som var fiffig och tipsade. Jag är glad att jag hittade hit i vilket fall :)

5 Anna:

Jag är 21 år, bor i Göteborg och hittade bloggen genom att du för ca 1,5 år sedan kommenterade en annan blogg och jag blev nyfiken på vad detta var för blogg. :)

6 Malin:

1. 19 år

2. Från Arvidsjaur

3. Hittade dig genom en annan skönhetsblogg som jag tror du hade kommenterat om jag minns rätt :)

7 Lovisa:

Hej hej jag är med i tävlingen:)

Jag är 15 år och bor i Umeå, eller ja egentligen ett litet samhälle som heter Hörnefors tre mil söder om Umeå. Jag hittade bloggen genom en länkning för ca ett halvår sedan, kommer ej ihåg från vilken blogg med jag tyckte att din blogg verkade intressant så jag började följa den på bloglovin. Gillar ju skönhetsbloggar och nagelbloggar.

Kram!!

8 bella eo:

jag är 22 år, bor i Gävle och jag har för mig att jag hittade till din blogg genom en annan skönhetsbloggare som hade dig under länkar. :)

9 Angelika:

1. Hur gammal är du? 30



2. Vilken stad kommer du från? Olofström



3. Hur hittade du till bloggen? Via Daisy beautys Kicki

10 Julia:

1. 15 år

2. Skellefteå

3. Jag tror det var när jag sökte på elf smink på google, och jag har följt den sen dess :)

11 Mrs Data:

1. Jag är än så länge 40, men blir 41 i juni.

2. Bor i Örebro

3. Minns jag inte. :/ Säkert genom någon kommentar på en annan blogg eller så. Fastnade ganska så omedelbart för din blogg dock.

12 Elin:

1. 20 år

2. Norrköping

3. Jag hittade din blogg när du kommenterade min blogg förra sommaren (bloggade tidigare under namnet SminkElin) :D

13 Camilla:

1. 18, 19 i sommar :)

2. En by som heter Edsbyn, ligger i Hälsingland.

3. Via en kommentar du skrivit på en skönhetsblogg.

14 Towa:

1. Hur gammal är du?



14 år



2. Vilken stad kommer du från?



Trelleborg



3. Hur hittade du till bloggen?



I en länk i denna blogg: http://lackat.blogg.se/

15 my:

1. 20

2. Örnsköldsvik

3. Såg någon kommentar du skrivit i någon annan blogg, klickade mig in och har följt dig sen dess :)

16 Lisa:

1. Jag är 19. 2. Jag bor i Djurås, mellan Borlänge och Leksand. 3. Jag hittade hit när du var på blogg.se's framsida, och har fortsatt läsa efter det:)

17 Frida:

1. Hur gammal är du? Jag är 14 år :)



2. Vilken stad kommer du från? Jag kommer från Skellefteå :)



3. Hur hittade du till bloggen? Jag läste en blogg som skrev om en kommande kollektion och länkade tillbaks till dig. Jag kikade in och har fortsatt att läsa helt enkelt :)

18 Jenny:

Oj, jag är 38, fasar för 40

Bor i Karlskrona, Sveriges Örlogsstad

Hittade hit via Cactus blogg har jag för mig, tittar in mycket regelbundet!

19 Tove (Ytliga saker):

1. 32 år

2. Stockholm

3. Du hade lämnat en kommentar på min blogg, och på den vägen är det :)

20 Jessica:

Jag är 16 år, fyller 17 i sommar.

Jag kommer från Helsingborg i Skåne, färjan över till Danmark tar 20 minuter.

Jag hittade hit genom någon annan skönhetsblogg, och det är jag glad för! :)

21 Johanna:

1. Jag är 20 år, och 2 månader exakt idag faktiskt.

2. Jag kommer från Stockholm ursprungligen, men nu bor jag i Malmö!

3. Jag tror jag hittade hit från Fröken Rosa, och blev fast eftersom jag precis som du älskar färg.

22 Sofie:

1. Jag är 20 år, men fyller 21 om ca 2 månader! :)

2. Jag är uppväxt och boende i Linköping!

3. Jag tror jag hittade hit när jag sökte på någon viss produkt på google, kan säkert ha varit något från e.l.f för det söker jag ofta på! :)

23 Matilda:

1. 21år, 2. Norrköping, 3. Via blogg.se appen :D du var på första sidan och jag fastnade direkt för din blogg. Älskar allt som har med skönhet att göra och din blogg var en favorit från början så jag klickade på favorit-hjärtat i högra hörnet efter första inlägget och du är fortfarande en favorit i appen som kollas regelbundet :)

24 Viktoria:

Hej!



Är snart 27 år och kommer från Örebro.



Tror jag hittade din blogg antingen genom bloglovin eller genom pret-ty :)

25 Isabell:

15 år



Mora



Genom en skönhetsblogg som länkade dig :)

26 Victoria Sohlén:

Hej!

Victoria 19 år! Bor i Arboga och Örebro, samt pluggar i Västerås! Men just nu är nog Arboga hemstaden :)



Jag hittade din blogg genom en nagelblogg som länkade den, kommer dock inte ihåg vilken :)



Grattis till din blogg på två årsdagen ;)

Tack för en grymt blogg med mycket inspiration!

27 Linda:

Blev 24 i söndags :D

Jag bor i borgstena ca 2 mil utanför Borås sedan i november, innan det bodde jag inne i Borås.

Jag hittade hit genom en annan beautyblogg, kommer dock inte ihåg vilken... Och nu tittar jag in varje dag :)

Kram

28 Fanny:

1. Jag fyller 24 på måndag! :D

2. Jag är från Finspång, men bor i Norrköping.

3. Via en länk. Kommer inte ihåg var ifrån.

29 Jennifer:

1. Jag är 14 :)

2. Härnta :D (Även kallat Härnösand, haha ;D )

3. Jag kommer inte riktigt ihåg, tror jag hittade den via blogg.se :)

30 Amanda:

22 år från Linköping! Hittade din blogg när jag googlade beautyblogs skulle jag tro..

31 Heddis:

Jag är 18 år och bor i Norrköping. Om jag minns rätt hittade jag hit under purity's zodiak-sminkningar och hon länkade din blogg eftersom du var med och gjorde några stycken :)

32 sellwins skönhetsblogg:

1. 19 år

2. Göteborg

3. Hittade dig genom att jag läste Belezas blogg och letade fler bra sminkbloggar :D

33 Matilda:

1. 32 år

2. Göteborg

3. Hittade dig genom Kickis blogg på Daisybeauty och fastnade :) Tack för en bra och inspirerande blogg.

34 Johanna:

1. 38 år

2. Stockholm

3. Via venusvanity :)

35 Hanna Söderberg:

1. 15 år

2. Från Stockholm (Enskededalen)

3. Jag googlade som en tok efter bra skönhetsbloggar och hittade inte många! Vilken tur att jag inte gav upp i alla fall för jag älskar din blogg och dess mångsidighet (inom beautyområdet då)

36 Anonym:

1. 24 år

2. Nol(3 mil norr om Göteborg)

3. Hypotäckte din blogg efter att du var med på blogg.se startsida. Sedan dess är jag fast och kan inte få nog av dina skönhetstips. Tack för att du inspirerar mig! Älskar alla nagellacksinlägg:)

37 Isabella:

1. 16 år

2. Jag kommer ifrån en liten by som heter Sjötorp, det ligger vid Göta Kanal :)

3. Jag upptäckte din blogg genom lipglossbitch tror jag, genom en kommentar, glad att jag gjorde det!

38 Kicki:

1. 25 år gammal.

2. Gävle.

3. Kommer ej ihåg vilken men det var när någon annan skönhetsbloggare listade sina favoriter, www.miasmakeup.se kanske?

39 Solveig:

Hej!

1 26 (fyllde nyligen så var nära att jag skrev 25) :)

2 Bor i Karlstad

3 Hittade till dig via en länk i en annan skönhetsblogg men kommer inte ihåg vilken.

40 Sanna:

1. 25 år.

2. Stockholm

3. Du hade kommenterat någonstans, Purity kanske? Och jag kände igen dig (jag är sondemons/Johans kompis, han hade nog visat någon bild på dig för länge sen, haha). Sen fastnade jag liksom.



Hoppas hoppas!

Kommentera här: