Sleek Ultra Mattes Palette V1 & V2

Som jag suktade efter Wet N Wild's helmatta palett I <3 Matte som släpptes någon gång under förra året, men fear no more! Sleek har just släppt två helmatta paletter, en i ett regnbågsfärgat utförande a la Acid-paletten(v1) och en med lite dovare mörkare toner(v2). Paletterna finns redan nu på Sleeks hemsida där dom kostar 9 euro/st och jag är så dödligt sugen på att klicka hem den mörkare v2. Gillar ni matta skuggor eller trivs ni bäst i skuggor med lite mer skimmer?

Kommentarer:

1 Blowfish:

Åh Sleek ska jag köpa när jag är i London. Vet du var de kan finnas då? Kram!

2 kerstin:

Inte helt otippat gillar jag skimmer bäst :)

3 Ninni:

Jag vill helst ha skimmer, men de är så fina ändå.

4 Emilie:

Åh, jag älskar matta skuggor! Jag hade köpt hem båda om det inte var för typ krisig plånbok efter alla veterinärbesök/inget extrajobb >.<

5 beautylana:

Skimmer funkar bättre på mig!

6 Johanna:

Det senaste har jag i princip bara använt matta skuggor. Jag trivs bäst i det, särskilt på dagen. På kvällen händer det att jag lägger till lite skimmer. :-)

7 Mrs Data:

Själv var jag på vippen att klicka hem V1 igår, men lyckades behärska mig.

Jag gillar både matta och skimrande, men tycker ofta att matta funkar lite bättre på mig då mina ögonlock har börjar hänga lite. Ålderns rätt och det där. ;)

8 Lotta:

Gillar båda, men använder mest skimmer. Matta är snyggt på naturella sminkningar. Den mörkare paletten såg superfin ut! Hade kunnat tänka mig den...

9 Cactus:

Ooo, de där såg riktigt läckra ut! Inte för att jag behöver mer ögonskuggor men jag blev sugen ändå :) Föredrar absolut matta skuggor framför skimmer

10 Linda:

Åh så fina :) den mörka ser helt underbar ut :)

Tycker matta skuggor är såå fint, en del är lite luriga att få jämna bara :)

11 Honi:

Blowfish: Superdrug brukar iallafall ha Sleek, vet inte om Boots fortfarande har. :)



Kerstin: Jag hade inte väntat mig annat från dig! ;)



Ninni: Jag gillar också skimmer, men ibland är det kul att testa med matta skuggor också. Det ger bara en helt annan look tycker jag.



Emilie: Tur nog verkar det som att dom kommer ha dom ett tag, så det kan nog vänta! :)



Beautylana: Jag gillar att variera, men jag tror största delen av mina skuggor är skimriga..



Johanna: Till vardagssminkningar gillar jag också matt, det ger ett polerat utseende tycker jag, som att det smälter in med skuggorna i ansiktet mer.



Mrs Data: Ålderns rätt, i hear you. Känner mig gammal nu när jag snart blir 25, dags att börja med anti-age!



Lotta: Den färgglada var inte riktigt för mig, men den mörka tycker jag också om. Många användbara toner och något lite roligare.



Cactus: Tror ingen av oss skönhetsbloggare behöver fler skuggor, men det betyder ju ingenting ;)



Linda: Ja om dom har en dålig pudrig formula kan det vara rena helvetet att få till skuggorna fint.. Men när det väl fungerar, så ser det bara underbart ut!

12 Mrs Data:

Snart 25!?! Gammalt!?! Själv blir jag 40+ om en månad. Påstås det. ;)

13 Honi:

Mrs Data: Du kan ju inte vara en dag över 30 underbara kvinna! Plus, det är ju hur man känner sig som är det som räknas, eller hur?!

14 Skincare by Malin R:

Det är ju JUST de här paletterna som jag blev tipsad om igår ;) Och jag vill SÅ gärna ha den märkare varianten. Nog för att knalliga färger är kul, men till vardags är den mörka mer "jag". Jag SKA ha den!

15 linn:

fina färjer och lagom många,passar perfekt:D

16 Karin:

Jag tycker matta skuggor är ganska tråkigt. Använder det någon enstaka gång om året. Stod faktiskt och kikade på båda paletterna i London men kände inget ha-begär alls, så köpte ingen av dem även om jag gillar färgerna. Det är synd för matta sminkningar kan vara sjukt snygga.

17 Honi:

Malin R: Jag gillar ju pangfärger men i detta fall så var det den lite dovare paletten som verkligen fångade mitt intresse!



Linn: Helt klart!



Karin: Tror det beror lite på hur man matchar det, matta skuggor kan vara sjukt läckert bara det är applicerat och matchat rätt.

Kommentera här: