NOTD - Disco Dress.. Holla!

Disco Dress från Color Club är nog ett av dom mest svårfotade lacken jag har. Är det blått, är det lila? Är det Jelly eller kräm? Är det matt eller glansigt? Frågorna är eviga och svaret på alla tre frågor är: Något mittimellan. Disco Dress har en underbar djup lila ton som slår över i blått och är pigmenterat som ett krämlack men har en jelly-liknande finish som torkar halvmatt. Hur läckert som helst! Vill man se Disco Dress med ett lager flake-lack över sig kan man klicka här.

Kommentarer:

1 kerstin:

Vilket härligt tryck i färgen!

2 Ninni:

Kleinblått tycker jag, älskar nyansen!

3 Wysteriia:

Svar: TACK :D Jag är såååååå nöjd :D Längtar efter att kunna utvecklas som fotograf :)

4 Nailtastic:

Det ser urhärligt ut! Av bilderna att döma skulle jag nog säga att det är lila. :-)

5 Honi:

Kerstin: Ja det kan jag absolut inte klaga över! :)



Ninni: Tycker det är lite för rödtonat för att vara Kleinblått men det drar lite åt det, samma intensitet iallafall.



Nailtastic: Jag är dödssäker på att det är lila när jag kikar i flaskan men väl på naglarna drar det åt blått. Något fint mellanting är det iallafall :)

6 Linda:

Ser fint ut :)

Kommentera här: