Lush "Latte" Lip Tint

Latte från LUSH är ett bronsfärgat läppbalsam med mandelolja och jojobaolja som glider på läpparna som smör. Läppbalsamet är överraskande pigmenterat (tänk flytande koppar), och jag får se till att jag inte tar för mycket då det lätt kan bli för mycket. Jag väntade mig en kraftig härlig kaffedoft men blev lite besviken då jag upptäckte att det snarare var något i stil med kakaosmör, lite smörigt och chokladigt med kaffet i skymundan. På läpparna är det härligt mjukt och håller faktiskt rätt länge för att vara ett läppbalsam. Jag har fått mersmak, och vill prova fler.. En full ansiktsbild med detta på läpparna kommer i en FOTD!
 
Pris: 99 kr.
Mängd: 10 g.
Finns hos: Lush.
Mitt betyg: 3/5.

Kommentarer:

1 Linda:

Har detta fast i rosa snowy fairy det är himla trevligt :)

2 Honi:

Linda: Jag har kikat lite på det, det ser jättefint ut :) Vad doftar det?

Kommentera här: