Isadora Papagayo - Sommar 2012

Isadora satsar på färg till sommaren, med kollektionen Papagayo som bl.a innehåller en ny trio, fyra nagellack och lite annat smått och gott. Jag vet att det är ett stort gäng danskar som läser bloggen och jag kan glädja er allihop med att berätta att Isadora har lanserats hos Magasin sedan ett par veckor tillbaka, så in med er och kika! Det er da dejligt, ikke?! Nog danska! Här kommer lite bilder samt prisinfo på samtliga produkter. Kollektionen släpps i vecka 19 och jag är supersugen på corall-läppet samt den fina färggladda ögonskuggetrion. Vad tycker ni om kollektionen?
Hair Mascara(129 kr) - 66 Royal Blue & 68 Green Turquoise
Eye Shadow Trio(119 kr) - 89 Treasure Island
Precision Mascara(139 kr) - 15 Flashy Blue
Twist-up Metallic Eye Pen (99 kr) - 49 Blue Hawaii & 50 Paradise Green
Moisturizing Lip Gloss(99 kr) - 14 Coral Glow & 15 Tropical Pink
Wonder Nail (69 kr) - 732 Papagayo Blue, 735 Hot Hibiscus, 733 Paradise Green & 734 Bird of Paradise
Perfect Lipliner(69 kr) - 35 Tropical Pink & 32 Mandarine
Perfect Moisture Lipstick (119 kr) - 162 Tropical Pink & 163 Coral Glow

Kommentarer:

1 Ebba, Cosmetize:

ÄLSKAR denna kollektionen!

2 Linda:

Är sugen på paradise Green :)

Och coral glow :)

3 Emilie:

Första bilden har blivit knas i färgåtergivningen hörredu, kolla upp den :) Jag är förövrigt totalkär i typ allting, mest läppisarna ^^

4 Honi:

Ebba: Tycker det är kul med mycket färg!



Linda: Coral glow här också, ser så fint ut.



Emilie: Underligt, den har inte blivit redigerad alls utan direkt hämtad från bildbanken.. (?) Udda..

5 Ellet:

Jag slängde mig över stället i måndags, antagligen ganska exakt när dom packade upp grejerna. Men det blev bara trion, resten är för neonigt för mig. Trion är lite lite mesig, man får bygga med den, men jag tror det blir bra ändå. Har inte hunnit använda den än, men till helgen!

Kommentera här: