I min handväska..

Kerstin aka Skimmerskuggan visade vilka produkter hon hade i sin handväska häromdagen och jag tänkte att jag skulle haka på och visa er vad jag har i min! Min lilla necessär kommer från H&M och kostade inte mer än en tjuga tror jag. Det bästa är att den är totalt gjort i plast och kan därför torkas av om det skulle vara så att något exploderar. Jag gillar att ha en necessär snarare än att ha produkter skramlandes runt i väskan, mest för att om något går sönder eller börjar läka så är det lättare att rengöra en necessär än en hel väska med innehåll.. Vad har ni för skönhetsgunk i era väskor? Visa!
 
 
Här har ni produkterna och lite annat nödvändigt såsom plåster, spegel, extra fil (Glasfilen gick sönder så det blev en vanlig fil), snoddar och hårspännen osv.
 
Resten av grejerna är:
Weleda Havtorn handkräm som nästan är slut
Wipe N Care ansiktsservietter
Piz Buin solstift med solfaktor 30
Oilily Lip Balm
E.L.F Blotting papers med Tea Tree
Yves Rocher minimascara
La Roche Posay minisolkräm med faktor 50, tyvärr bara en användning kvar men den är otroligt bra.
E.L.F Mineral Lipstick i färgen Runway Pink

Kommentarer:

1 Sofie - EKOsmetika:

Jag är löjligt förtjust i att få kolla i folks väskor, badrumsskåp och sånt. Tack för titten! :D



Gillar du handkrämen från Weleda?

2 Honi:

Sofie: Jag tycker den är bra men det känns inte riktigt som att effekten håller i sig så länge. Normalt använder jag något som ger mer fukt :-)

3 kerstin:

Vad kul att se!

Kommentera här: