Goodiebox - April 2012

Ni gillade att se vad jag fick i min danska Goodiebox (Som på ett ungefär är en motsvarighet till Svenska GlossyBox), och eftersom Aprilboxen just landat hemma hos mig är det väl dags för ett inlägg! Månadens tema var "Back to the roots", med hudvård och hårvård för hela slanten. Jag är jättenyfiken på Dr Hauschka kittet men det är också det enda. Urtekram Shampot känns billigt och trist, provet från Derma har vi delat ut i tusenvis på jobbet och Max Factor påsen likaså. Jättetrist innehåll denna månad, speciellt om man jämför med tidigare månader där det varit bra variation på produkterna. Gör om gör rätt Goodiebox..
 
Innehåll:
- Dr Hauschka Face Care Kit (Full Size 149 dkk)
- Urtekram Nordisk Birk Shampo till normalt hår (Full Size 49,95 dkk)
- Derma Eco Woman 24h Creme (Full Size kostar 79,95 dkk)
- Max Factor provpåse - Ageless Elixir (Full Size kostar 139 dkk)

Kommentarer:

1 Linda:

Så trist det är när de har en så bra ide men de liksom sumpar den med tråkiga prover..

2 Honi:

Linda: Förstår det bara inte då dom två förra boxarna varit klockrena. Hoppas det bara var tillfälligt..

3 Emilie:

Meeeh, tråkigt med en meeh-box! Den här månaden vill jag inte alls flytta in i din postlåda, vilket bottennapp! :O

Kommentera här: