EOTD - That's what she said..

Här kommer dagens smink! Ursprungligen hade jag inte den blå pennan(som kommer från GOSH) men jag tyckte det var lite tråkigt så jag la till det efteråt, mycket fint med lite färg. Eyelinern ser skev ut på den andra bilden men jag tror det är vinkeln. Vet ni vad jag ska göra idag? För första gången på dryga tre års tid ska jag klippa mig hos frisör, och denna gång ryker håret ner på axellängd. Jag ÄLSKAR mitt långa hår men jag är ärligt talat hur trött som helst på det, och det känns så tungt på huvudet. Dags för förändring!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GloMinerals gloSmoky eye kit
GOSH Velvet touch eyeliner - Blue Moon
GOSH Felt tip eyeliner - Black
Max Factor 2000 Calorie Mascara
Isadora Eye Brow Pencil - 22 light brown

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Jättsnyggt med den blå linern- det "gör" hela looken :) Lycka till hos frissan! :D

2 Kerstin:

Jättefint! Det blå är verkligen pricken över i!

3 Mrs Data:

Du vet att du MÅSTE visa nya frisyren sedan va?

4 Linda:

Åh jag gjorde samma sak för tre år sedan. Hade hår till halva ryggen ungefär. Gick och klippte mig kort. Sen har jag varit korthårig såå skönt :)

5 Honi:

AnnaKaize: Ja det gjorde det mer spännande! :) Tack, snart smäller det!



Kerstin: Tack! :)



Mrs Data: Såklart! Jag tänker mig lite Hayley från paramore blandat med tidig Jennifer aniston :D



Linda: Så var du i samma sits som jag är i nu, har gjort detta förut när jag var typ 14 och det blir skönt med kort hår igen till sommaren!

6 Lotta:

Så snyggt! Älskar den beiga färgen! Sånt som jag gillar. Sen är det vansinnigt snyggt med det blå till!

Hoppas du blir nöjd hos frissan, jag har själv kapat mitt hår. Det var inte så långt som ditt, men stort och tungt. Helt underbart att bli av med det!

7 Sara - lackat:

snygg sminkning och ser fram emot att få se håret!! :D

Kommentera här: