EOTD - Carnival

Här kommer en sminkning som jag har funderat på länge nu, och tänkte att jag äntligen skulle ta mig samman och se hur det såg ut i verkligheten. På locket har jag en skugga som heter Regent som kommer från Makeupstore, en fin och urläcker metallisk guldig skugga som drar lite mer mot oliv än normalt gult guld. Läckert!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop
Makeupstore Microshadow Regent
Manlypaletten
Viva La Diva - Rocks! Palette
Max Factor Kohl Pencil 010 White
GOSH Filtspetseyeliner 01 Black
L'oreal Lash Architect 4d Mascara
E.L.F Brow Kit - Light
Mac E/S - Shroom (Higlighter)

Kommentarer:

1 Tove (Ytliga saker):

Shit vad snyggt. Riktigt proffsigt!

2 Sara:

Galet snygg kombo!

Gillar den skarpa linjen i ytterkanten också!

3 Lina:

Snyggt, önskar att jag kunde våga lite mer med ögonskuggorna! :-)

4 Linda:

Så fint :)

5 Lotta:

Läckert!

6 Honi:

Tove: Oj tack vad gullig du är!



Sara: Det gör det lite annorlunda, jag gillar det skarpa :)



Lina: Klart du kan, man kan ju starta smått!



Linda: Tack!



Lotta: Tack!

7 Kerstin:

Snyggt!

Kommentera här: