E.L.F Studio Blush Twinkle Pink

På bilden på hemsidan såg Twinkle Pink ut att ha en fin ljus rosa ton med en hint av guldigt skimmer, så jag blev mäkta förvånad när jag öppnade mitt nyshoppade rouge och fann guldigt glitter istället. Själva färgen är det absolut inget fel på, snarare tvärtom då den är väldigt klädsam och ljuv. Glittret däremot rasar nerför mina kinder och det slutar alltid med att det ser ut som att jag gråter glitter. Till en festkväll kan detta nog vara lite kul om man har lust till sparkles(och är försiktig med appliceringen), men till vardags som jag tänkt använda det är det verkligen ingen höjdare tycker jag. Hade detta kommit utan glittret är jag däremot övertygad om att jag varit såld då den härliga rosa färgen verkligen funkar på min ljusa hud.
 
 
Pris: Ca 37 kr.
Finns hos: E.L.F
Mitt betyg: 3/5, färgen är fin och hållbarheten är ok.. Men glittret?!

Kommentera här: