Depend Holographic - 2012

Här kommer info om Depends holografiska kollektion som utlovat, men mest är det nog bilderna vi väntat på. Kollektionen innehåller 12 nagellack och släpps i vecka 21 och lacken kommer kosta 49 kr/st (5 ml). Själv kan jag inte bestämma mig för vilket lack jag tycker är finast, för jag vill ha allihop (Även om det blir en dyr sak då hela kollektionen landar på små 588 kr!). Vad tycker ni? Vilka holosar kommer ni lägga vantarna på? Längst ner i inlägget finns en bild med en swatch på några av lacken, från Depends facebooksida.
Grey, Sand Grey & Heather Pink
Charm Pink, Plum & Raspberry
Ocean Blue, Steel Blue & Lavender
Denim Blue, Laurel Green & Ocean Green

Kommentarer:

1 Omygloss:

ÅH LIKEE!!

2 Ninni:

Synd att de inte är lika billiga som övriga Depend-lack. Annars hade jag köpt allihop! Nu vill jag nog titta närmare på dem först.

3 Sminkhörnan:

Dom ser onekligen ljuvliga ut ALLA =) Hoppas verkligheten lever upp till bilderna =)

4 Pamsan:

Det är klart man inte kan låte bli samtidigt som det inte ser ut som några jätteunika holosar. Det känns lite som att man sett färgerna innan. Men som sagt, det blir nog till att lägga slantarna på dom ändå. :)

5 Honi:

Omygloss: Eller hur!



Ninni: Nä dessa och magnetlacken ligger ju på samma pris, men det är väl för att dom innehåller dyrare (?) innehåll skulle jag tro?



Sminkhörnan: Det hoppas jag verkligen också, ska bli kul att kika på dessa i butik. :)



Pamsan: Tycker normalt det är svårt att finna bra lila linjära holos så jag ska kika på dom två lilatonade lacken iallafall. Men nej, unika färger är det väl inte men sjukt kul med holos som alla kan få tag på! :)

6 Lina:

Tror jag precis dog lite.....hade inte trott att de skulle se så fina ut eller för den delen ha så många lack....

Vill också ha alla!!

7 Linda:

Så fina :)

Vi säljer Depend på mitt jobb så jag hoppas kunna köpa en av varje till "personalpris" weei :)

8 P'ssion Emelie:

49 spänn för 5 ml - aouch! Förståeligt trots det eftersom det är dyrare ingredienser. Det blir nog ett köp av några av fägerna trots allt.

9 beautylana:

Jag ska definitivt köpa Grey :-)

10 Lotta:

Än så länge blir jag mest intresserad av dom tre översta, men jag kanske ändrar mig när jag ser dem "live"? Kul är det i alla fall, dom ska spanas in!

11 Jessica:

Ååå jag vill också ha alla! Dom var ju så fina!

12 Emma:

Riktigt fina är sugen på det röda.

13 Cactus:

Å ena sidan skulle jag vilja bojkotta dem för att det är ett sånt gräsligt överpris! Å andra sidan måste jag ju ha dem... blir till att hosta upp, men jag är irriterad ändå >.<

14 Agneta - My Nail Mania:

Det är 8 stycken som har fångat mitt intresse rejält men för min plånboks skull borde jag få ner till till 5 kanske.

15 Wysteriia:

Vill ha :D

16 josefine:

såg superfina ut! lavender ska jag nog spana in lite extra på :)

17 Jessica:

Som vi väntat! Jag vill ha alla, och det blir nog så också... Trots överpriset... :)

18 sminkan:

JAg vill ha ALLA!

19 Karolina:

MÅSTE HA!!!!!!!<333

20 Honi:

Lina: Det blir så dyrt men jag är sugen ändå!



Linda: Jag har försökt övertala chefen om att ta in Depends produkter också men än så länge inte lyckats :(



Pssion Emelie: Det är i högsta laget men en eller två av färgerna tror jag att jag unnar mig iallafall :)



Beautylana: Det ser himla fint ut!



Lotta: Tror också jag kommer gå lite på vad jag tycker när jag ser dom live, ibland skiljer sig pressbilderna åt rätt mycket från verkligheten.



Jessica: Eller hur!



Emma: Tror det kan vara riktigt fint. :)



Cactus: Det kan jag förstå, tycker också priset är lite saftigt men en eller två tror jag det blir iallafall :)



Agneta: Jag gillar 5 av dom, men jag vet inte riktigt om jag vill lägga så många pengar.. Kanske tre!



Wysteriia: jag också!



Josefine: Samma här, allt lila är helt min smak ;)



Jessica: Hoppas du visar när du köper dom!



Sminkan: Jag också, har fastnat lite extra för fem av dom men jag vette sjutton vad jag landar på!



Karolina: Yay!!

21 Karin:

Tycker de ser väldigt tråkiga ut i flaskorna, de ser betydligt finare ut på swatchbilden. Vill nog norpa ett par iaf.

Kommentera här: