China Glaze Summer Neons 2012

China Glaze brukar vara bra på att släppa dödligt härliga knallfärger varje sommar, och 2012 är inget undantag. Sommarens kollektion har fått det fantasifulla (fniss) namnet Summer Neons och innehåller 12 läckra knalliga lack. I dom amerikanska butikerna och webbshopparna släpps kollektionen i mitten av Juni, men jag har (som vanligt) ingen information om när och om dessa kommer till Sverige. Neoner är alltid en hit till sommaren, så jag tror denna kollektion kommer bli väldigt omtyckt och omtalad och själv skulle jag kunna tänka mig både Orange you hot? samt neongröna I'm with the lifeguard. Ser ni något ni fattar tycke för?

Kommentarer:

1 Cactus:

Lär säkert bli full kollektion av dem när det kommer till kritan, men särskilt Ride the waves ser jag fram emot!

2 Linda:

Åh alla ser fina ut men splish splash och flirty tankini ser väldigt intressanta ut :)

3 AnnaKaize:

Ryckte åt mig ett lack vid kassan på Kicks i söndags, o det var snarlikt "Surfin´ For Boys", så jag måste säga att jag är nyfiken på hela kollektionen, som vanligt..:)

4 kerstin:

Grönt, knallblått, oranget och korall hitåt, tack!

5 Anonym:

Orange.., Surfin.. och Splish Splash ser intressanta ut :) Ibland tänker jag att det vore bättre om de inte hade 12 lack i en kollektion för det är ju ändå 4 som är rätt så lika i denna.

6 Honi:

Cactus: Den gillar jag också, ser ut att ha en udda ton av navy.



Linda: Flirty Tankini kommer säkert bli superpoppis, korall är ju så fint så det är väl förståeligt! :)



AnnaKaize: Ohh vilket lack var det du ryckte åt dig? Surfin for boys ser fin ut, men jag undrar hur lika

Surfin och Orange egentligen kommer vara när det kommer till kritan.



Kerstin: Korallen vill jag också ha!



Anonym: Så är det i stort sett alla CG kollektioner, 4 lack är oftast väldigt klassiska i rosa eller liknande nyanser. :) Tror det är för att dom säljer väldigt mycket av det klassiska också att dom måste göra det.

7 Johanna:

härliga färger!:)

Kommentera här: