OPI & The Amazing Spiderman

O.P.I har tidigare samarbetat med filmer som Pirates of the Carribean och The Muppets, och nu har turen kommit till den nya Spiderman-filmen "The amazing Spiderman". Kollektionen innehåller 7 lack, varav ett är ett så kallat "Shatter" (Eller krackeleringslack som vi svenskar säger). Kollektionen släpps i mitten/slutet av Maj men jag har inte något precist släppdatum tyvärr.  Hade Shatter The Scales varit ett vanligt lack hade jag köpt det direkt för det ser underbart duokromt ut, och jag tycker det saknas ett klassiskt spidermanrött lack i kollektionen. Däremot tror jag att Just spotted the lizard med säkerhet kommer bli hemklickat förr eller senare. Vad tycker ni, ser ni några godbitar?

Kommentarer:

1 Kerstin:

Det var minsann riktigt fina färger! Jag skulle kunna tänka mig de flesta utom möjligen det vita. Precis som du tycker jag att det är synd att det tjusiga teallacket är ett krackellack...

2 Pamsan:

Håller med dig om att cracklelacket borde ha varit ett vanligt lack. Några lack kan jag tänka mig men varför ett rosa i kollektionen? Det borde, som du skriver, ha varit ett spindelmannenrött i kollektionen. :D

3 Honi:

Kerstin: Det vita känns som något man kan köpa från alla märken, så det skippar jag också. Shatter the scales hade jag däremot inte sagt nej till, om det var ett vanligt!



Pamsan: Fattar heller inte varför det är rosa, det skulle varit rött!

4 Mia:

Tack =) På läpparna hade jag mac's viva glam stift Nicki =) Det är fantastiskt fint =)

5 DragoonFly@soclog:

Tack :D

6 W84Mina@soclog:

Duktig du ;D

7 Agneta - My Nail Mania:

Håller med dig vad gäller Shatter the Scales, våga vägra klackellack säger jag bara! Annars så blir det nog bara Just Spotted the Lizard

8 Honi:

W84Mina: Tack!



Agneta - My Nail Mania: Jag är väldigt mätt på cracklelack efter depends och isadoras versioner. Men Just spotted the lizard är fin!

9 Anna:

Alltså ju mer jag ser Just Spotted the Lizard ju mer övertygad är jag om att jag MÅST ha det :D

10 Annie:

Um.... jag tycker nog inte att detta var ett jättebra tema på en nagellackskollektion, men de lacken som ser duokroma ut känns ganska spännande ändå :)

11 Pia (Glitzy Gloss):

Jag är inte speciellt intresserad av shatterlacket, men de övriga kan jag nog tänka mig att prova :)

12 Honi:

Anna: Det är väldigt likt Chanel's Peridot har jag sett på lite olika swatches, så fint!



Annie: Jag gillar temat men tycker inte riktigt färgerna är helt 100 :/



Pia: Det ser väldigt fint ut i tonen tycker jag, men jag är så himla mätt på shatter!

Kommentera här: