Nya fina Max Factor 2000 Calorie Mascara

Ni känner säkert allihop till Max Factor's ikoniska 2000 Calorie Mascara sedan förut, eller hur? För att fira sagda mascaras 20-års jubileum har den återlanserats med en ny och upphottad hylsa. Jag har använt denna mascara i många många år och den har alltid varit en favorit både till vardags och till fest. Själva formulan har alltid varit väldigt trevlig att jobba med, och det går att antingen lägga ett lager för vardagsperfekta fransar eller pumpa upp volymen genom att bygga på flera lager. Hållbarheten tycker jag är jättebra, på mina fransar håller den genom hela dagen och är lätt att ta bort vid dagens slut. Mascaran finns i Svart och Brun, samt i en Svart vattenfast version och kostar dryga 130 kr.

Kommentarer:

1 Kerstin:

Trevligt!

2 Honi:

Kerstin: Ett lyft var verkligen på sin plats tycker jag, gillar dom mer moderna förpackningarna iaf!

3 Enii:

Detta är min vardags mascara. Super bra.

4 Morran:

Det är den absolut enda mascaran som inte smetar av sig på skinnet ovanför ögonen på mig. Den ENDA! som jag provat under 15 år. Så den är ovärderlig för mig, och det är dags för mig att köpa en ny, så det blir kanske den fina, nya förpackningen då?!

5 Honi:

Enii: Tycker också den är superbra till vardags :)



Morran: Jag har också problem med att mascaror lätt smetar av sig ovanför ögonlocket (Speciellt om jag jobbar). Tycker denna fungerar utmärkt dock!

Kommentera här: