Mavala Delicious Colors

Mavalas vår/sommar kollektion 2012 heter Delicious Colors och innehåller 6 urläckra lack i härliga pastelltoner. Mest gillar jag pressbilderna, där lacken står i små matchande cupcakeformar. Hur sött som helst, och hela iden gör mig glad och får mig att längta ännu mer efter vårens härliga värme. Lacken kostar som vanligt 45 kr/st och lanseras i starten av april.
 
Färgerna heter:
Lemon Cream söt vaniljgul
Candy Floss   flickaktig rosa
Blue Mint   isig godisblå
Fresh Melon   lätt mandarinorange
Pistachio   glassig grön
Frozen Berry   blommig violett-röd.
Lemon Cream - Söt vaniljgul
Candy Floss - Flickig rosa
Blue Mint - Isig godisblå
Fresh Melon - Lätt mandarinorange
Pistachio - Glassig grön
Frozen Berry - Blommig violett-röd.

Kommentarer:

1 Kerstin:

Det ser ju ut som en extremt trevlig kollektion!

2 Linnea - Makeup for Dummies:

Fresh Melon är min favorit! Den tror jag blir jättefin till sommaren, inte för att jag brukar kunna bli brun (som det är extra snyggt att vara när man bär färgen) men den känns som en fin sommarfärg :-)

3 Linda:

Åh vad man längtar efter våren när man ser dessa :) vill ha allihopa!

4 Ika:

Åh, vilken underbar kollektion! Och det bästa av allt är ju priset :)

5 Ika:

Vet du när de kommer ut i butik? :)

6 Honi:

Kerstin: Ja jag gillar tonen i lacken, glada och fina!



Linnea: Jag gillar också Fresh melon, tror den kommer bli poppis när den kommer ut!



Linda: Visst gör man, bring on spring!



Ika: Dom kommer ut i starten av April! :) Tycker dom är så fina allihop!

7 Wysteriia:

haha men gud så söta :D

8 Anna:

Oj nej så söta.. men alla Mavala lack är söta som bara va :)

Gillar dem alla men det ser lite ut som att jag sku ha lack som liknar dessa från förrut... får se då de når butikerna här i Vasa, Finland :)

9 Honi:

Wysteria: Ja min första tanke var "awww!".



Anna: Dom är jättesöta! Kan tänka mig att dom anländer under ungefär samma tid som i sverige :)

10 Cicci:

Måste bara ha allihopa! Ur söta.

Kommentera här: