L'oreal Youth Code - Luminize serum & ansiktskräm

I dagarna har ett par nya L'oreal Youth Code produkter(Serum och dagkräm) dykit upp på jobbet och jag är förvånad över att det finns så lite information att tillgå om dessa produkter som jag faktiskt tycker låter mycket spännande. Tidigare i år släppte L'oreal sin Lumi-serie med foundation, primer och concealer som alla gav en glöd och ett slags fräsch lyster till ansiktet, och Luminize bygger på ungefär samma koncept, att ge huden en frisk och fin glöd utan att blanda in glitter och synbart skimmer! Jag har inga direkta svenska prisuppgifter på dessa, men skulle tippa på runt 150 kr/st.
 
Vad tycker ni om konceptet med lystergivande produkter som även är vårdande?

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Jag gillar det :) Eftersom Lancome ägs av L`oreal så tror jag dessutom att dessa kan funka någorlunda- ungefär som Youth Code i de svarta förpackningarna mer eller mindre är dupes av Génifiqueprodukterna du vet :)

2 Lina:

Jag är sjukt nyfiken på dessa produkter! Ser fram emot att testa dem även om det tyvärr inte blir precis just nu pga. tom plånbok.

3 Honi:

AnnaKaize: Jag tror det kan bli jättebra faktiskt, undrar vilka Lancomeprodukter dessa kan tänkas vara lika...!



Lina: Dom kommer säker på någon slags intro-rea tror jag, det brukar det iaf när det är nya produkter! F.ex just nu kostar dom 95 på jobbet!

Kommentera här: