FOTD - Styvmorsviol

 
 
 
Idag tänkte jag att jag skulle visa en sminkning med Idun's ögonskuggekvartett Styvmorsviol, en härlig skapelse i fina lila och rosa toner. Jag älskar denna slags lilaröda färger för dom ger alltid mina ögon ett extra "pop", så dom ser blåare ut.
 
Produkter:
E.L.F Mineral Infused Faced Powder
Everyday Minerals Original Glo - Fair
L'oreal Touche Magique concealer
Too Faced Shadow Insurance
Idun Minerals Ögonskuggekvartett Styvmorsviol
Eyeko Grafitti Eyeliner Pencil - Black
Max Factor Kohl Pencil 010 White
L'oreal Lash Architect 4d Mascara
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown
Revlon Lip Butter Strawberry Shortcake

Kommentarer:

1 Pamsan:

Vad söt du är! Jättefin make. :)

2 Isabell:

Det tog väll sin tid ca 40min men då lät jag varje detalj nästan torka om man kör allt på samma gång tar det väll inte längre än 20 min skulle jag tro men som sagt är det ju olika på hur noga och "snabbt" man målar!,

Väldigt söt sminkning!

3 Emilie:

Du passar så bra i lila! Du ser jättefin ut :)

4 Anna:

Så otroligt vacker sminkning :)

5 Honi:

Pamsan: Tusen tack vad snäll du är!



Isabell: Tack!



Emilie: Tack :) Jag älskar denna slags lila toner, det passar fint till en blekfis som mig tycker jag.



Anna: Tack fina!

6 Glitter Sisters:

Fantastiskt vackert! /N

7 Linda:

Jätte fint. Din ögonfärg kommer verkligen fram fint med dessa lila toner :)

8 Honi:

Glitter Sisters: Tack! :)



Linda: Jag vet inte varför, men just dessa plommonfärgade toner gör att mina ögon står ut ännu mer :) Har så olikfärgade ögon (Gröna, blå, grå) att det är svårt med komplementsfärger ibland.

Kommentera här: