FOTD - Easter Bunny

Gult är fult säger rimmet ju, men jag tycker gult kan vara mer än charmigt. Idag kände jag mig lite påskig (även om det är ett tag kvar) och körde all out med gult och grönt! Lite 80tals vibbar får man väl säga, men jag älskar allt som hör det sköna 80talet till så det tycker jag inte gör så mycket.
 
Produkter:
Too faced Shadow Insurance
NYX jumbo eye pencil - Milk
Manlypaletten
Max Factor Kohl Pencil 010 White
Eyeko Grafitti Eyeliner Pencil - Black
E.L.F Eyebrow Kit - Light
L'oreal Lash Architect 4d
E.L.F Mineral Lipstick - Runway Pink

Kommentarer:

1 Kerstin:

Snyggt! Gult är INTE gult!

2 Ninni:

Nu är inte gult riktigt min färg, men du är så jädra duktig på att måla och så älskar jag den gröna färgen du har under ögat så det blir finfina poäng på denna från mig iaf! ;-) Ha en skön fredag!

3 Pamsan:

Underbar skugga. Kanske skulle ta fram paletten i helgen. :)

4 Lina:

Otroligt snyggt! Älskar kombon av grönt och gult.

5 roxcat:

Häftigt, mer 80-tal åt folket! =D Jag är egentligen inte superförtjust i gult men den skuggan såg verkligen fin ut!

6 Honi:

Kerstin: Jag antar att du menar gult är inte fult, för gult är minsann gult! ;) Tack fina! :)



Ninni: Jag är inte heller så mycket för gult, då ska det vara som denna sminkning.. Lite sådär in your face istället för mesigt! :)



Pamsan: Gör´t! Den är så användbar :)



Linda: Jag också, var rädd för att det skulle bli för mycket men jag tycker det passar så fint ihop!



Roxcat: 80tal funkar alltid, i viss måtta ;)

7 Sanna:

verkligen fint!

8 Ylva / Euphoric Green:

Får aldrig nog av gula ögonmakeuper! Så sjuuukt snyggt! Sparar en bild till min inspo-mapp. :D

Kommentera här: