EOTD - What up!

Dagens sminkning blev ett ihopkok av några olika ideer jag har haft i huvudet ett tag som jag kände att jag ville få utlopp för. Sminkningen har en väldigt diskret cutcrease som avskiljer locket med dom starka lila och turkosa färgerna från det uttonade guldigt orangegula. Jättefint tycker jag själv!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Manlypaletten
Eyeko Graffitti Pen - Black
NYX Slide on pencil - Jet Black
Yves Rocher Lash Plumping Mascara
E.L.F Brow Kit - Light
Mac E/S - Shroom (Highlight)

Kommentarer:

1 Emilie:

Åh vad fint! Nu blir jag sugen på att göra någonting i samma färgbanor, men jag har ju redan sminkat mig för dagen så det får bli en annan dag - när ansiktet är lite mindre svullet från förkylningen >.<

2 Anonym:

Snyggt! :]

Och nu är jag lite nyfiken, hihi. Vad är Manlypaletten? Visa gärna? :)

3 Honi:

Emilie: Jag gillar färgerna men tror jag ska prova detta igen och lägga mer energi i detaljerna! :)



Anonym: Tack! Jag har gjort ett videoinlägg på den, det är en 120-palett som heter "Manlypalette" som går att köpas via ebay f.ex. http://honi.blogg.se/2011/july/videoinlagg-manlypaletten.html

4 Linda:

Jätte fint :)

5 June:

Sv: Vilka av paletterna har du? :)

6 GlitterLover:

Verkligen riktigt snyggt!

7 Honi:

Linda: Tack! :)



Glitterlover: Tack söta du!

Kommentera här: