China Glaze Prismatic 2012

Här kommer ännu en China Glaze kollektion, denna gång satsas det helhjärtat på glitter, bling och glamour! Många är säkert dö-less på glitter efter höstens och vinterns glitter-overload i lackvärlden men jag tycker personligen att jag kan se iallafall ett eller två guldkorn i kollektionen som består av 6 stycken lack. Kollektionen har redan släppts på dom amerikanska webbshopparna Transdesign och Nailsupplies och kostar där 3,68 dollar/st. Swatches kan man hitta hos duktiga Scrangie (länk).

Kommentarer:

1 Kajalpennan:

Rad-iant är den som lockar mig mest. Jag har köpstopp nu och april ut. Finns de kvar efter det så kanske. De är LE va?

2 Karin:

Jag är nog inne i en anti-glitter period just nu, så inget av lacken lockar mig just nu, kan dock tänka mig att jag kommer ångra mig längre fram, som jag brukar göra haha.

3 Honi:

Kajalpennan: Dom är LE men jag förväntar mig att dom finns kvar i webbshopparna och på ebay iallafall någon månad till. :)



Karin: Haha jag förstår dig, efter vinterns glitter-overload har jag också blivit lite anti. Men dom är ju så fina.. Shiny!

4 FruVesa:

Det börjar bli mycket på min lacklista nu... Bara att hoppas att ekonomin kommer ikapp så jag kan börja shoppa igen snart..

5 Honi:

Fru Vesa: Jag brukar unna mig ett lack från kollektionerna då och då, det brukar stilla mitt lackbehov! ;)

Kommentera här: