Wet N Wild Mega Shield Lip Color SPF15

T.V: Pink Slip. T.H: Salsa Lessons.
T.V: Pink Slip. T.H: Salsa Lessons.
Överst: Pink Slip. Underst: Salsa Lessons.
 
Wet N Wild är ett budgetmärke som producerar ett gäng riktigt bra produkter, ta deras ögonskuggor som exempel.. Pigmenterade, lättjobbade, fina färger och otroligt billiga. Till våren och sommaren 2012 släpper Wet N Wild 12 nya läppstift som går under samlingsnamnet "Mega Shield Lip Color SPF15" (59 kr).
 
Jag har testat orangeröda Salsa Lessons samt brunrosa Pink Slip som dök upp i ett pressutskick i mitten av Maj. Pink Slip har en lite merfrostig finish som jag inte riktigt gillar, det känns lite gammaldags och ger mina läppar en otroligt "kall" och lite död ton(yikes). Salsa Lessons däremot är otroligt fruktig och fantastisk, och här är det knall på färgen minsann! Denna orangeröda skönhet passar både min lite ljusare hudton men även min väninnas lite mer solbrända hud. Bägge stift är otroligt pigmentrika och lätta att applicera. Att stiften är tillsatta SPF15 tycker jag är jättebra då många glömmer att skydda just läpparna. Vilken tycker ni ser finast ut, Salsa Lessons eller Pink Slip?

Kommentarer:

1 Ninni:

Båda nyanserna ser urfina ut på dig! :-) Jag är nyfiken på skuggorna från märket, de har finfina paletter juhu!

2 H:

Tyckte du var fin i båda :) Var har du köpt dem? Ser aldrig WnW här i Sverige.

3 Honi:

Ninni: Jag ÄLSKAR deras skuggor, speciellt Comfort Zone paletten. Maken till mjuka fina skuggor.



H: Dessa är från ett pressutskick av Wet N Wilds vårnyheter. Jag har en lista med återförsäljare om du är nyfiken, men annars finns det också via Nelly, eleven, Allice och beautyplanet. :)

4 Kerstin:

De ser ju riktigt fina ut! Salsa Lessons föll mig verkligen på läppen.

5 Fanny:

Jag tycker att Salsa Lessons är finast.

Jag ska nog köpa en nästa gång jag är på

Citygross.

Svar: Det tycker jag du gör rätt i, det är jättefint!
Anna

Kommentera här: