Tre av många orsaker till varför älskar mitt jobb..

För er som inte vet det så arbetar jag i parfym/sminkavdelningen i ett jättestort varuhus, och ungefär en gång om året så rensar vi i testerlådan på såna produkter som vi har dubletter av eller som vi inte säljer mer. Denna gång åkte 8 produkter med hem till mig, men jag har gett två till pojkvännen och tre till ett par väninnor. Själv behöll jag dom tre parfymerna ovan, Magnifique från Lancome, Chloé EDP samt min absoluta favorit; Juicy Couture Original.
 
Och vet ni vad det bästa var? För 8 produkter betalade jag 75 kronor. Jag älskar mitt jobb!

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Åh så ljuvligt... Om du skulle lyckas lägga vantarna på Thierry Muglers "Cologne" för kvinnor så kan jag skicka min adress o pengar snabbt som attan ;)

2 Honi:

AnnaKaize: Kan hålla utkik för kommande rensningar, deal? ;)

3 Sara - lackat:

härligt!! :D

4 Lotta:

Ååh, sånt jobb vill jag också ha!

5 Awesome Chemistry:

Fy fasen så gött! Jag önskar att jag hade ett sånt jobb :)

6 sellwins skönhetsblogg:

Åhh lyckost! haha :)

7 Nageldraken:

Det låter perfekt att ha en sminkgalning som dig i parfymavdelningen! Jag har ibland blivit irriterad på personalen på Kicks, Åhlens och liknande ställen när de har noll koll på saker. Jag tycker det borde vara obligatoriskt att läsa sminkbloggar när man jobbar med smink!

8 Lojs:

Avis på ditt jobb!

Det enda jag fick av mitt var gratis pizza och några större klädstorlekar, haha

9 Kajalpennan:

Jag skulle också älskat ditt jobb. Precis just då iaf.

10 Dess - Drömteori:

Avundsjukan...

11 Fanny:

Wow, vilket härligt jobb du har! :D

12 Honi:

Sara: Eller hur!



Lotta: Tycker det är fantastiskt att jag kan förena nytta med nöje. :)



Awesome chemistry: Är ju perfekt för en sådan människa som mig :)



Sellwin : Fniss! :)



Nageldraken: Efter jag har varit där i ungefär 1 ½ år nu så har jag fått ett par stammisar som kommer tillbaka gång på gång, för att jag har lite mer koll på nyheterna än andra . :) Tycker det är skönt att kunna ge info om sånt som inte andra kan!



Lojs: Pizza är ju inte helt fel det heller :p



Kajalpennan: Det är rätt trevligt annars också ;)



Dess: Jag var avis på min kollega som köpte bägge Pradaparfymer som jag siktat in mig på!



Fanny: Ja jag trivs iallafall :) Tur att man kan göra något man gillar.

Kommentera här: