Tävling: Isadora Magnetics Nails lack!

Nu när jag passar på att resa bort så kunde det ju vara passande med en liten tävling för er läsare! I potten ligger två av Isadora's Magnetic-lack. För att vara med i tävlingen ska ni berätta för mig vilket erat favoritlack är och varför. Har ni bilder får ni mer än gärna länka till dessa, men det är inte ett måste.
 
Tävlingen pågår till och med den 15 Juli klockan 14.00. Jag är enväldig domare, mitt beslut kan inte överklagas. Kom ihåg att lämna en giltig emailadress så jag har möjlighet för att kontakta er, bidrag utan emailadress godkänns inte. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. 

Kommentarer:

1 Sofie:

Åååh, vad kul med tävling!

Mitt favoritnagellack måste nog vara Light Pink från e.l.f, jag har många riktigt snygga lack men detta är det lacket som jag alltid tar när jag inte riktigt vet vad jag är sugen på. Så det är nog mitt favoritlack eftersom jag konstant går tillbaka till det. Det är snyggt och enkelt och passar till allt! Det enda negativa med det är väl att det behövs tre lager innan jag får den täckningen jag vill, men det faktum att jag mer än gärna gör det är nog också ett bevis på att jag gillar det! ;)

Här är en bild: http://annasofiekarlsson.sajk.com/wp-content/2012/03/20120319-211755.jpg

2 Jenna:

Mitt favoritlack (speciellt på sommaren) är "U must have this" från H&M

http://www.bestfaceforward.ratata.fi/post/370332

3 Mandel:

Mitt favoritlack är Loréal Paris' nummer 602. Perle de Jade.

4 Hanna-Beautyboken:

Samoan Sand ligger nära mitt hjärta
Men nu är det slut, och det med smärta.
Ett av OPIs vackraste nudelack
Med en formula som blir finare med tiden, ack.
Mitt självförtroende blir bättre och ökas på
Det finns inte många lack som får mig att må så.

5 Michan- Beauty by M:

Mitt favoritlack är pompom från China Glaze.
Det är favorit för att det är rosa och glitter,en kombination som inte kan bli fel.
När folk frågar hur det ser ut brukar jag svara "Tänk dig att Rosa och Glitter får en avkomma,som sedan exploderar"
Här kan du se bilder :)
http://beautybym.se/2012/april/notd-pom-pom.html

6 Dess - Drömteori:

Mexico från Mavala, för det är både höstigt mörkt OCH färgstarkt och otroligt smickrande mot min hud.

7 ioe:

Mitt favoritlack är nog OPI:s Nothin' Mousie 'Bout It.
Det är nog världens finaste rosa glittriga lack med hjärtan i. Aldrig sätt något liknande och föll för det direkt. Älskar även Mimmi Pigg och att detta lacket kommer från hennes kollektion är ett stort plus. :)

8 Veronica:

([email protected])
Oj, jag kan faktiskt inte välja ett enda lack. Det hela beror på säsong och humör. Just nu är det turkost och ljusgrönt som gäller eftersom det är så uppiggande :-) Hoppas du har det trevligt i värmen!

9 FruVesa:

Agent Lavender från China Glaze, så ofta som det används.. =)

Det var ett av de första China Glaze-lack jag köpte och det genom min första USA-beställning. Jag älskar lavendelfärgen och krämlack är en favoritfinish! =)

10 H:

Antingen A England - Tristam http://rainbowcreativity.blogspot.se/2012/06/blue-holo-sparkles.html eller China Glaze - Rodeo Fanatic http://rainbowcreativity.blogspot.se/2011/10/month-o.html
Båda blåa. Vilket är kul för det är inte alls min favofärg när det gäller annat :P

11 H:

Glömde lägga med min mail.

12 Ellen:

Hej!
Jag är en riktig nagellacksjunkie, men är påväg att flytta hemifrån just nu och har sparkrav på mig, jag så har fått minska ner mitt nagellacksshoppande rehjält. har därför inte haft möjlighet att testa dessa nya magnetlack som helt plötsligt blivit så lätta att få tag på!
Mitt favoritlack måste vara OPI - Rinbow connection (http://echphoto.blogg.se/2011/december/opi-rainbow-connection.html)mest för att det är så extremt. Det går verkligen inte att sluta stirra på sina naglar, och man får även en del blickar från andra. Älskar att det sticker ut så mycket från mängden som det gör!

13 Linda N:

Favoriten just nu är OPI:s I Don't Give a Rotterdam från årets vårkollektion. Härligt kall ljusblå med silverskimmer i!

14 Vilje:

Mitt favoritlack är Ruby Pumps från China Glaze. Rött, glittrigt och glammigt - det är fantastiskt vackert och gör mig glad in i själen.

15 Jessica:

Mitt favoritlack är China Glaze - Sea Spray. Jag lånade det av en kompis då jag aldrig testat China Glaze förut, och blev helt fast! Har köpt det nu och det är jag så glad över! :) http://whereweare.webblogg.se/2011/august/nymalade-naglar-1.html

16 Sanna:

Min favorit är nog Chaina Glaze 108 degrees, det passar väldigt bra nu på sommaren.

17 Angelika:

Suzy and the lifeguard från OPI är mitt absoluta favorit-nagellack!!! Det är lite mjölkigt rosa med en yttepytteliten hint av glitter, alltså bara i vissa ljus. Färgen är diskret men effektfull.

18 Lotta:

Mitt favorit lack är Mavala nr 65 Adelaide.
Det ligger mig väldigt varmt om hjärtat för att jag har fått det av min dotter (nu 11år). Hon köpte det till mig förra året, för egna pengar, helt utan anledning. Det var varken födelsedag eller Mors Dag. Sedan hade hon knappt pengar med sig att köpa något själv för. Lilla gullegumman! Färgen är lite hallonrosa, väldigt söt. Precis som hon. Skulle jag vinna tänker jag givetvis dela med henne!

19 Klara:

Mitt favoritnagellack är nog IsaDora blue lagoon nr. 738. Färgen är heelt underbar! Så ljusblå och härlig.. :) somrig. <3 jag älskar det!! :D <3 kram ! <3

20 isabella:

mitt favoritlack just nu måste vara "47 lilac me" från gina tricot :)
http://hjkab.tumblr.com/post/27056564450/sloppy-nails#notes

21 Lisa:

Mitt favoritlack är OPI - "Designer...De better!" för att min favoritfärg på lack är silver. Men detta lack var lite mer spännande än bara silver eftersom det både är varmt och kalltonat då det finns bronziga toner blandat med dem silvriga. Blir en superfin finish och får mina naglar att glittra! :)

22 Awesome Chemistry:

Gud så svårt!! Jag får säga det som dyker upp först i skallen- Warm & Fozzie från OPI The Muppets!

23 Lina:

Just nu är det nog Lady Luck från HM, duochromt får alltid mitt hjärta att dunka lite snabbare och att ett lågprismärke som HM släpper sånt gör mig allmänt glad. :)

24 Emilie:

Hur ska man ha ett favoritlack när man har typ 400 lack? :P Nä men ett lack som alltid får mig andlös är China Glaze atlantis. Det är fantastiskt som få.

25 Frida:

Mitt favorit nagellack är opi - Nothin mousie bout it (stavning?)
Det är ett rosa glitterlack med hjärtformade paljetter i! Det låter fantastiskt eller hur?! Jag har det faktist på mina naglar just nu! :)

26 roxcat:

Mitt favoritlack är nog Color Club Revvvolution, det har varit min räddare i nöden många gånger. Det är holografiskt, det är mörkgrått (= passar till det mesta), torkar snabbt och håller bra. Kan det bli bättre?

27 Victoria :

Ååh, såg tävlingen via twitter!
Mitt absoluta nagellack är marzipan från isadora, det är en så grymt läcker färg! Hade faktiskt det lacket på studenten! ;) älskar den härliga färgen och konsistensen! Att det täcker på ett lager!

28 Agneta - My Nail Mania:

Vet att tävlingen är över men mitt favoritlack är China Glaze - Stella och gärna i kombinationen i länken http://mynailmania.blogspot.se/2011/11/china-glaze-nova-och-fairy-dust.html

Love it!

[email protected]

Kommentera här: