NOTD - Wet N Wild "On a trip"

 
 
Ni skulle ha sett skräcken i mina ögon när jag öppnade denna fina lila ljuva flaska och fann en wide brush som nästan är dubbelt så bred som Isadora's. Skillnaden mellan denna wide brush och Isadora's version är att WnW versionen är mycket mer rundad i toppen och är därför lite lättare att lacka med då den passar formen på naglarna bättre.  Även om den är lättare att lacka med så tycker jag ändå att det är sjukt svårt, men denna fina färg som täcker efter två lager och som torkade väldigt snabbt är värt mödan och den extra rengöringen efteråt..

Kommentarer:

1 Pamsan:

Vilken fin nyans av lila. Sval på något sätt. :)

2 Ninni:

Har en tröja i den färgen, mycket fin nyans!

3 kerstin:

Fint!

4 Lotta:

Vilken härlig färg!

5 Linda:

Färgen ser väldigt fräsch ut. Stod och tittade på detta i helgen men blev inget köp då

6 Awesome Chemistry:

Haha, den där borsten verkar helt galen! Men slutresultatet ser ju verkligen bra ut. Fin färg!

7 Honi:

Pamsan: Väldigt sval utan att bli för grå, funderar lite på hur detta jämförs med mina andra lila lack. Har många som liknar tror jag.



Ninni: En av mina favoritfärger, väldigt klädsamt!



Kerstin: Tack!



Lotta: Mycket fräsch och fin tycker jag.



Linda: Kolla in borstarna innan du köper!



Awesome Chemistry: Borsten är helt galet humongous! Men lättare än Isadoras då den är mer rundad... :)

Kommentera här: