NOTD - China Glaze "Flirty Tankini"

På grund av pollensäsong(Adjö FOTD) samt stor förvirring gällande blogg.se's nya bloggverktyg har det inte riktigt blivit bloggat mycket här på sistonde, men det kommer mer så snart jag lyckats lista ut precis hur det fungerar. Idag har jag ett nytilskott på naglarna, nämligen Flirty Tankini från China Glaze's sommarkollektion Summer Neons. Detta var det enda jag köpte för jag tyckte att det såg så fint och somrigt ut, detta kommer bli välanvänt på både tår och fingrar i sommar! Hoppas ni allihop får en fin midsommar där uppe i Sverige, här i Danmark firas det inte alls så jag kommer både jobba och plugga under helgen.

Kommentarer:

1 Cactus:

På tal om blogg.se... Nån ny inställning gör att bara de första raderna av dina inlägg syns i Google Reader. För att läsa hela måste man alltså klicka sig in på bloggen och det kan jag tänka mig att många hoppar över tyvärr :/ Så om det går att slå på så att hela inläggen syns igen så hade det nog varit bra!

Svar: Ja jösses... Dom gör det bara svårare och svårare för oss bloggare tycker jag, mina blogginlägg visar inte bilder i bloglovin-listan mer heller. Ska kolla upp hur jag kan fixa det!
Anna

2 Honi:

Jag hittade inställningen, så nu borde det gärna vara okej framöver också. Hojta till om det inte är det så får jag se vad jag kan göra!

3 Nailtastic:

Ser ju helt underbart ut! Har beställt åtta av Summer Neons och längtar efter dem som en galning. :-)

Svar: Det kan jag absolut förstå, tycker dom ser jättefina ut hela bunten :)
Anna

4 kerstin:

Tjusigt!

Svar: Har på känn att detta kommer bli välanvänt iallafall :)
Anna

5 Linda:

Så fint :)

Svar: Väldigt lättburet faktiskt, om än lite knalligt!
Anna

6 Annie:

Wow, vilken underbar färg!! Verkligen somrig :)

Svar: Den blir fin på tårna :)
Anna

7 Cactus:

Sv: Ja nu ser det rätt ut i Google Reader igen! :)

Svar: Perfekt!
Anna

8 Lotta:

Vilken härlig färg!
Glad Midsommar även om det nu inte firas i Danmark.

Svar: Tack Lotta! Det är lite trist utan midsommar men vi har just bokat en sista minuten så jag är nöjd och glad ändå!
Anna

9 Marta:

Wow, vilken najs färg :)

Svar: Väldigt fin!
Anna

10 Fanny:

Vilken vacker, "fruktig" nyans! :)

Svar: Ja det är den verkligen, söt och fruktig!
Anna

Kommentera här: